Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Han får masse skryt av lærer og assistenter for å være så grei og høflig, og en gutt som kan være med alle og er god til å løse opp i potensielle konflikter når de leker ute. Han blir beskrevet som en gutt som kan leke med alle. I tillegg fikk han 50/50 rette på kartleggingsprøven i mattematikk og 49/50 på lese/skrive oppgavene. Det er lov å være litt stolt da vel ? Mulig alle andre er like faglig og sosialt sterke da, men likevel :-) Anonymous poster hash: 7d01b...1c0
Mamma_til_2 Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Så fantastisk jeg fikk høre det samme om min jente som er andreklassing, hun er og blid og glad hverdag.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Samme her. Deilig. Spørs hvor lenge det varer da 😉 Anonymous poster hash: 8d6b5...0d7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Det er alltid en lettelse når det går bra med de små! OG når de blir større Anonymous poster hash: a53bf...43c
LivetErEnLek Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Vær stolt av han, det har du all grunn til. Jeg har flere barn og to av de er som din, som skinner på alle arenaer. Har også to til og han ene er for liten til at jeg har noen pekepinn på hvordan han vil takle livet og alle dens utfordringer. Han andre har trøblet gjennom hele oppveksten, både på skolen og sosialt. Men vet du, det er han jeg er mest stolt over. Måten han har taklet alt dette på og det at han, tross all motgang har klart å holde motet oppe og ikke gitt seg, gjør meg uhyre stolt 😊.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Vi hadde konferansetime i dag og fikk også masse skryt! Jeg ble skikkelig stolt av jenta mi! En skikkelig god følelse. Bare å nyte den! Dattera vår hadde 49/50 på kartleggingsprøvene i både norsk og matte. Har noen elever i klassen som sliter og de hadde begynt å bruke dattera vår som "hjelpelærer". Dette synes både hun og elevene som fikk hjelp at var gøy. Hun ble beskrevet som en mønsterelev❤ Anonymous poster hash: 3a265...2c6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Han får masse skryt av lærer og assistenter for å være så grei og høflig, og en gutt som kan være med alle og er god til å løse opp i potensielle konflikter når de leker ute. Han blir beskrevet som en gutt som kan leke med alle. I tillegg fikk han 50/50 rette på kartleggingsprøven i mattematikk og 49/50 på lese/skrive oppgavene. Det er lov å være litt stolt da vel ? Mulig alle andre er like faglig og sosialt sterke da, men likevel :-) Anonymous poster hash: 7d01b...1c0 Det er så godt å høre ja, du har grunn til å være stolt. Eldstebarnet mitt har en asperger-diagnose. Han er virkelig et geni. Lærte seg å lese og skrive da han var 2 og regnet tresifrede stykker da han var 4. Han har aldri slitt faglig da han begynte på skolen, tvert i mot. Jeg var alltid stolt over det og tenkte at dette var flott for han. Men han eier jo ikke sosiale antenner i det hele tatt. Han er (fra andres synspunkt) frekk, vanskelig, egen, sta og bråker fordi han tenker ofte høyt. Han har ingen venner og det har vært så leit å få disse tilbakemeldingene hver konferansetime i alle år. Alltid vært noe å bekymre seg for. Spesielt før han fikk diagnosen, for da tenker jo folk at han lærer slik oppførsel fra oss. At det gjenspeiler hvordan vi er hjemme. Jeg er helt nazi på høflighet og folkeskikk så jeg var så fortvilet mange ganger. Så kom andremann. Han går nå i 2 klasse og er veldig skoleflink, men det aller beste er alle tilbakemeldingene om hvor godt han fungerer sosialt og hvor omsorgsfull og omtenksom, høflig og hjelpsom han er. Det varmer så utrolig. Det er jo slikt man virkelig ønsker for barna sine. Igjen, du har all grunn til å være stolt. Anonymous poster hash: fecbc...4d1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har også en gutt som er nøyaktig slik du beskriver. han er en populær venn, høflig og oppmerksom. Alt rett på kartleggingsprøvene (2. klasse). Også har vi et lite pøbelfrø på snart 5 år som bruker mesteparten av sin våkne tid på å teste grenser, kverulere og tiltrekke seg oppmerksomhet for enhver pris. Jeg elsker begge gutta mine like høyt, men jeg må innrømme at jeg gruer litt for de framtidige foreldresamtalene til yngstemann. Anonymous poster hash: 847ac...123
Gjest ♡perla Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Du har god grunn til å være stolt!😄 (Så sant du ikke er mammaen til ADHD gutt da, selvfølgelig 😉)
Kaviar88 Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Du har god grunn til å være stolt!😄 (Så sant du ikke er mammaen til ADHD gutt da, selvfølgelig 😉) Hei. Jeg er ikke TS men lurte bare... Var dette intern spøk ? Har ikke vært her inne så lenge og skjønte ikke denne kommentaren.:-/
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har også en gutt som er nøyaktig slik du beskriver. han er en populær venn, høflig og oppmerksom. Alt rett på kartleggingsprøvene (2. klasse). Også har vi et lite pøbelfrø på snart 5 år som bruker mesteparten av sin våkne tid på å teste grenser, kverulere og tiltrekke seg oppmerksomhet for enhver pris. Jeg elsker begge gutta mine like høyt, men jeg må innrømme at jeg gruer litt for de framtidige foreldresamtalene til yngstemann. Anonymous poster hash: 847ac...123 Vil bare si at det er ikke sikkert du behøver å grue deg! Vår eldste er som beskrevet over her. Læreren hans i første ville gjerne klone han! 😉 Så var jeg bekymret for nummer to, for hun har vært vanskelig og grensetestende siden hun var to... Var veldig usikker på hvordan hun ville takle skolen! Men på første konferansetime skjønte ikke læreren hva jeg snakket om. Hun sa hun var flink, snill og grei og hørte på beskjeder. Kunne kanskje glemme seg litt og skravle innimellom, men ikke mer enn andre. Hjemme er hun fremdeles en stor utfordring, men det er en trøst at hun vet å oppføre seg borte!
Gjest ♡perla Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Du har god grunn til å være stolt!😄 (Så sant du ikke er mammaen til ADHD gutt da, selvfølgelig 😉) Hei. Jeg er ikke TS men lurte bare...Var dette intern spøk ? Har ikke vært her inne så lenge og skjønte ikke denne kommentaren.:-/ Ja det var en spøk, evt et lite stikk til noen av brukerne her ☺ Det er nemlig noen som får kritikk uansett hva de skriver med nick!
Kaviar88 Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Du har god grunn til å være stolt! (Så sant du ikke er mammaen til ADHD gutt da, selvfølgelig ) Hei. Jeg er ikke TS men lurte bare...Var dette intern spøk ? Har ikke vært her inne så lenge og skjønte ikke denne kommentaren.:-/ Ja det var en spøk, evt et lite stikk til noen av brukerne her ☺ Det er nemlig noen som får kritikk uansett hva de skriver med nick! Uff da.. Ikke bra. :-z
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Du har all grunn i verden til å være stolt! Skulle ønske jeg kunne si det samme om min,. Han er veldig populær blant barna; han er en skøyerfant. Men desverre er han faglig svært svak. Vil bare løse oppgaver han på forhånd vet at han mestrer. Alt annet er en pine å komme seg gjennom. Anonymous poster hash: eaa88...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå