Gå til innhold

Hva slags babyutstyr anbefaler dere meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt fra før: vippestol, stellebord m. matte, badekar m. "babysete", babygym.

Men hva mener dere det er lurt at jeg kjøper inn? Må gi morsmelkerstatning fordi jeg ikke kan amme, så tenker å kjøpe inn rundt 10 flasker, flaskebørste, sterilisator, kjøkkenhåndklær å tørke flasker på, ny termos og en ny ammepute (hadde god nytte av ammepute sist, men den er ødelagt).

Får barn på høsten. Tenker også å kjøpe inn noen ulltepper, fleecetepper, vognpose, vogn, votter, klær, luer, ulltøfler, babyolje, smokker, bomullstepper, gulpekluter, vugge eller bedside crib.

Noe jeg glemmer?

Anonymous poster hash: 0c24b...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et babynest denne gangen. Beste invisteringen tror jeg. Har brukt det masse. Lille sover i det om natten, enten i sin seng eller mellom oss.

Ellers synes jeg det var genialt med dunpose i bilstolen. Bare å putte baby i setet uten alt for mye klær på.

Skrevet

Har du glømt noko kjøper du når du ser behovet. Mykje andre har funne essensielt som eg aldri har trengt, og eg har også hatt behov for ting andre finn unødvendig.

Skrevet

Bæresjal eller meitai.

Skrevet

Vi kjøpte et babynest denne gangen. Beste invisteringen tror jeg. Har brukt det masse. Lille sover i det om natten, enten i sin seng eller mellom oss.

Ellers synes jeg det var genialt med dunpose i bilstolen. Bare å putte baby i setet uten alt for mye klær på.

Tenkte jeg skulle sy et :)

Skrevet

Har du glømt noko kjøper du når du ser behovet. Mykje andre har funne essensielt som eg aldri har trengt, og eg har også hatt behov for ting andre finn unødvendig.

Ja, men husker fra sist gang at det ikke var så kjekt å mangle noe :)

Skrevet

Bæresjal eller meitai.

Ja, det hadde jeg glemt..! Men har en ergobaby, kan jeg bruke spedbarnsinnlegg i den eller er den for stiv?

Skrevet

Bilstolpose dersom dere har bilstol ;-) Vi har en som ikke er så tykk og synes det er genialt. Glidelås rundt slik at fronten kan glides av, ikke Glidelås på midten. Vår er av merket Kaiser, men er snart fem år gammel.

Bæretøy er også genialt! For oss er det også et must med sånn tykk lekematte/treningsmatte på gulvet. Babygymmen står oppå den.

Anonymous poster hash: cb13b...31e

Skrevet

Sovepose! Det er mye bedre for ungen å bruke enn dyne.

Anonymous poster hash: 4243c...ddb

Skrevet

Bilstolpose dersom dere har bilstol ;-) Vi har en som ikke er så tykk og synes det er genialt. Glidelås rundt slik at fronten kan glides av, ikke Glidelås på midten. Vår er av merket Kaiser, men er snart fem år gammel.

Bæretøy er også genialt! For oss er det også et must med sånn tykk lekematte/treningsmatte på gulvet. Babygymmen står oppå den.Anonymous poster hash: cb13b...31e

Ja, det hadde jeg glemt :)

Sovepose! Det er mye bedre for ungen å bruke enn dyne.Anonymous poster hash: 4243c...ddb

Stemmer.. Brukte det til førstemann de første 5 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...