Gå til innhold

Eneste i bunad på 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig dårlig råd for tiden, og tror ikke jeg kan kjøpe noen festdrakter til barna til 17. Mai. Samtidig har jeg selv lite finklær som passer til 17.mai, men jeg har bunad...Hva ville dere gjort?

Da blir det eventuelt barna og mormor i vanlige (litt finere) klær, og jeg i bunad...ser det rart ut?

Anonymous poster hash: c2078...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit.

Anonymous poster hash: a3b13...b6f

Skrevet

Null problem. Helt sikkert flere som gjør det samme. De som har bunad som passer bruker vanligvis den selv om resten av familien ikke har.

Skrevet

Jeg har bunad selv og har aldri kledd barna mine i såkalte festdrakter. Aldri tenkt på at det er rart.

Skrevet

Det er da ikke rart. Har du bunad bruker du selvfølgelig den. Det gjør da ikke noe at andre har på seg noe annet.

Anonymous poster hash: 2ca97...c85

Skrevet

Okei, da blir det kanskje bunad da ;)

Anonymous poster hash: c2078...653

Skrevet

I år er det mulig det bare blir ett av barna som har på seg bunad. Jeg må sy litt på min, og litt usikker på om jeg rekker det.

Mannens barn har ikke bunad og vil ikke ha. Jeg hadde hatt en som hadde passet, men de vil ikke. Helt greit syns jeg.

Her e det helt tilfeldig hva vi ender opp med på 17mai. Nå har vi ikke brukt bunad på noen år, meg og ungene da vi har gått med korpset. I år er det bare ei som skal gå. Så endelig kan jeg ha bunaden, men usikker på om jeg rekker å bli ferdig. Dagene har for få timer fortiden.

Anonymous poster hash: 32f01...245

Skrevet

Jøss! Har ikke tenkt den tanken en gang. Selvsagt bruker jeg bunaden på 17. mai! Uansett hva andre måtte ha på seg. Det er en festdag til ære for at landet vårt ble selvstendig og jeg kler meg i det fineste jeg har!

Anonymous poster hash: d8513...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...