Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Noen steder det er tilbud på ull til barn? Her er det så kaldt enda og jeg trenger det asap til barnehangen. Ikke nettbutikk med andre ord. Anonymous poster hash: 56fb1...63e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 fru lyng på steen og strømm har 50% på ull sokker & strømpebukser fra i fjor. de hadde masse igjen i går hvertfall Anonymous poster hash: 1e2ad...3f7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Da er det jo litt vesentlig hvor du bor, liksom. Guttelus har lagersalg i Kongens gate i Oslo, der hadde de en del ull på salg da jeg var innom på tirsdag. Hva som er igjen aner jeg ikke (og ikke er det så kaldt her at det er trolig at du bor her i byen heller). Anonymous poster hash: 437a6...efa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 På fru lyng hjelper det ikke med tilbud, dyrt er det uansett. Men jeg bor ikke i Oslo. Har mye kjedebutikker her. Cubus, Lindex, HM, barnas hus osv. Anonymous poster hash: 56fb1...63e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 På fru lyng hjelper det ikke med tilbud, dyrt er det uansett. Men jeg bor ikke i Oslo. Har mye kjedebutikker her. Cubus, Lindex, HM, barnas hus osv. Anonymous poster hash: 56fb1...63e jeg ga 200 kr or 6 strømpebukser & en lue i ull i går. syntes det er helt ok pris jeg da. elsker den butikken selv, men hjelper vell litt at moren min kjenner sjefen & vi får familie rabatt Anonymous poster hash: 1e2ad...3f7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 , men hjelper vell litt at moren min kjenner sjefen & vi får familie rabatt Ja, da var det jo et høyst relevant svar du ga. For det holder vel å be om rabatt "siden jeg skriver anonyme innlegg på et forum der en bekjent av deg sin anonyme datter også skriver innlegg"? Anonymous poster hash: 401d2...127
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Sparkjøp har masse fint til en billig penge betalte 500kr for 4 bodyer og en ulldress. De har også tilbud ganske ofte. Da får du en body til 50. Stoort utvalg har de også. Passer perfekt til oss som ikke gidder å bruke 4-500kr på en boddy og 1000 kr på en ulldress. Sparkjøp sine er 100% merinoull. Ta deg en tur å se Anonymous poster hash: 4a2cb...438
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Babyshop har hatt tilbud på body og longs fra Skogstad en stund, tror det er fortsatt. 99 kr pr stk, vanlig pris 299. Anonymous poster hash: 33b63...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå