Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Har de siste månedene vært svimmel av og på, men siste tre ukene har det toppet seg ekstremt. Føles som om jeg er på en båt, og det er konstant. Forverres når jeg går eller beveger hodet. Noen som har opplevd det samme og er det noe å gjøre? Anonymous poster hash: aca5d...c9f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har vært svimmel i mange år. Det er som du beskriver. Har hatt tre leger som ikke finner ut av noe. Nå er jeg gravid og det er mye verre! Anonymous poster hash: a556d...02e
skinnfilla Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Har de siste månedene vært svimmel av og på, men siste tre ukene har det toppet seg ekstremt. Føles som om jeg er på en båt, og det er konstant. Forverres når jeg går eller beveger hodet. Noen som har opplevd det samme og er det noe å gjøre?Anonymous poster hash: aca5d...c9f Kan høres ut som krystallsyken, ta deg en tur til lege.Det går over , noen går lengre enn andre.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Her du heldig er det krysatllsyken, er du uheldig er det virus på balansenerven. Anonymous poster hash: 2b2f5...c62
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Det kan være virus på balansenerven. (Krystallsyken er som en karusell) Ta deg en tur til legen. Er øvelser man kan gjøre. Jeg hadde også låsninger i nakken, så var til kiropraktor og det var god hjelp. Anonymous poster hash: 75e75...743
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Takk for svar dere! Skal ta meg en tur til legen først og deretter kiropraktor. Anonymous poster hash: aca5d...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå