Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Er ikke en av de beste, for å si det slik! Har klart å få tidenes hemorideklase, i tillegg til at jeg må ta jerntabletter, så nå sitter jeg her å driter gråstein. Har selvfølgelig fått sopp i underlivet også. Sikkert fordi jeg hadde sex for første gang på månedsvis. Så det klør og svir, å har også begynt å sprekke. Satan altså! På toppen av det hele har jeg halsbetennelse og feber, babyen bare hyler og jeg krangla med femåringen før han gikk i barnehagen. Noen verre? Anonymous poster hash: 473eb...3c4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Kranglet med 3 åringen før bhg i dag, høygravid og leeeiii, generelt sliten og dårlig form :-( Anonymous poster hash: edc53...c14
the amazing spidermamma Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Og i tillegg taster du på tlf MENS du sitter på do? Da kan det godt hende både du og babyen har flere spennende sykdommer i vente. Når det er sagt; Kjøp noe godt til middag, gjør noe hyggelig med femåringen og gjenta inni deg 'alt går over'.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Og i tillegg taster du på tlf MENS du sitter på do? Da kan det godt hende både du og babyen har flere spennende sykdommer i vente. Når det er sagt; Kjøp noe godt til middag, gjør noe hyggelig med femåringen og gjenta inni deg 'alt går over'. Ja, men det telles vel ikke når jeg ikke får ut noe? 😂 Anonymous poster hash: 473eb...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå