Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er ikke så veldig glad i a-ending.. Jeg tror vi har landet på fornavn da og like skal sannsynligvis hete Live. Men vi har tradisjon for to fornavn og ønsker et til. Konstanse, Leonore og Adele er noen favoritter så langt. Men blir det rart? Selv om ikke begge navn nødvendigvis vil uttales med e'en på slutten. Anonymous poster hash: 2d1eb...155
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Nei, synes ikke det blir rart Live Adele kan gå Anonymous poster hash: a7d73...497
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Live Konstanse er fint Anonymous poster hash: 7781a...181
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er ikke så veldig glad i a-ending.. Jeg tror vi har landet på fornavn da og like skal sannsynligvis hete Live. Men vi har tradisjon for to fornavn og ønsker et til. Konstanse, Leonore og Adele er noen favoritter så langt. Men blir det rart? Selv om ikke begge navn nødvendigvis vil uttales med e'en på slutten. Anonymous poster hash: 2d1eb...155 Live Adele var vakkert. Live Leonore høres kanskje litt merkelig ut, selv om jeg ELSKER navnet Leonore (Var en favoritt her, men har en gutt i familien som heter Leo..) Go for it Anonymous poster hash: 6d2eb...230
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Det går fint med to e-endelser. Derimot blir det kleint med et andrenavn som også begynner på L. Live Konstanse var fint Anonymous poster hash: b77bd...7ac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Anne Karine, Anne Lise og Else Marie er jo fine navn som begge slutter på -e. Live er nydelig alene, men alle tre navnene passer fint til. Anonymous poster hash: 69513...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå