Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg fikk vite to uker før eksamen at man måtte ha foredrag om fordypningsemnet sitt, dette hadde jeg ikke engang begynt på. Laget fordypningsemnet på rett over en uke, resten av bøkene rørte jeg ikke før dagen før eksamen. Ja, jeg vet! Tullete, dumt og surrete. Men jeg fikk altså fire!? Jeg husker lett det jeg har lest, men jeg fikk ikke fullført det foredraget, kom halvveis og fikk trekk for det. I tillegg frøys totalt til under spørsmålsdelen av eksamineringen, det var faktisk heeelt ille og jeg var sikker på at jeg bare såvidt kom til å stå. Likevel fikk jeg en firer. For all del, jeg klager absolutt ikke, vet at fordypningsemnet mitt var godt og de ville beholde det for bruk i undervisningen, men da lurer jeg veldig på hva som skal til for å havne på en treer f.eks? De måtte virkelig dra svarene ut av meg på slutten og selv da var det ting jeg ikke kunne svare på, det var ganske flaut og vondt å stå der akkurat da Anonymous poster hash: 28725...a86
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Når ble 4 en bra karakter???? Anonymous poster hash: d88f4...038
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Sa ikke at fire var bra, det er så vidt over gjennomsnittet, men i forhold til hva jeg presterte (som i mitt hode var under middels, i hvertfall på spørredelen) så er jeg bare fornøyd jeg ikke fikk en toer Også lurer jeg på hvor lite man kan om man får en treer!? Anonymous poster hash: 28725...a86
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Sa ikke at fire var bra, det er så vidt over gjennomsnittet, men i forhold til hva jeg presterte (som i mitt hode var under middels, i hvertfall på spørredelen) så er jeg bare fornøyd jeg ikke fikk en toer Også lurer jeg på hvor lite man kan om man får en treer!? Anonymous poster hash: 28725...a86 Dytt? Anonymous poster hash: 28725...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå