Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 på f.eks en plass du vet det koster litt å reise til Ville du invitert like mange som du ville gjort i et "vanlig" bryllup her hjemme? Når ville du sendt ut invitasjonene? Å hvor lang svarfrist ville du satt? Andre tanker om ting ( ang bryllup) som jeg kanskje ikke kommer på akkurat nå? Anonymous poster hash: 81f27...8fb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Skulle jeg giftet meg i utlandet, så hadde vi dratt alene. Da hadde vi dratt alene fordi vi nettopp ikke ville hatt gjester, gaver og selskap. Hadde jeg blitt buden i et bryllup i utlandet, der paret begge var norske, så hadde jeg takket for invitasjonen og sagt "Takk, men nei takk". Anonymous poster hash: b3980...eb3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 på f.eks en plass du vet det koster litt å reise til Ville du invitert like mange som du ville gjort i et "vanlig" bryllup her hjemme? Når ville du sendt ut invitasjonene? Å hvor lang svarfrist ville du satt? Andre tanker om ting ( ang bryllup) som jeg kanskje ikke kommer på akkurat nå? Anonymous poster hash: 81f27...8fb Nei Vi giftet oss i USA og inviterte bare nærmeste familie (dvs foreldre og søsken m/fam) Hadde vi giftet oss her hjemme hadde vi nok invitert mange flere, bla venner og ytterlige familie. Hadde sendt ut "hold av datoen"-kort minst ett år i forveien, om dette ikke var noe dere skulle panlegge sammen med reisefølget (det gjorde vi) og s.u. minst 3 mnd før. Anonymous poster hash: a3ed7...d44
Elsker livet Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg hadde invitert så mange som jeg syns jeg kunne ta meg råd til å spandere reisen på. Hadde sendt ut invitasjon minst 6 mnd. før, helst opptil et år i forveien. Hadde ikke satt noen svarfrist på invitasjonen, hadde heller snakket muntlig med de inviterte.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Du fikk mange svar i går! http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144213537-hvis-du-skulle-giftet-deg-i-utlandet/ Anonymous poster hash: 06b83...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå