aanonym Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Middag litt over kl 13, et par korte taler, kaffe i ca 16-tiden, ferdig i 17-18-tiden. Ett "underholdningsinnslag" på ca 25 min. Blir mye "dødtid", ikke sant? Hva gjør dere andre?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Dette lurer jeg også på. Hva har dere som underholdningsbidrag i 25 minutter? Har alle skrevet sang til konfirmanten? I vår familie er det ingen som kan synge, ingen liker å synge og det blir bare følt og flaut. Er det vanlig konfirmanten taler? Anonymous poster hash: b6e16...0aa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Først og fremst så prater vi masse med mennesker vi er glade i. Som regel leker vi også når vi er samlet, ofte er det gjemsel, tegneleker, boksen går om det er fint vær ute osv. Anonymous poster hash: 0fdc1...559
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Har man så mye program da? Sånn som jeg husker konfirmasjonen min og mine søskens og søskenbarns var at vi hadde en ganske lang middag med taler og sanger og etterpå var det å prate sammen og kose seg. Hadde ikke noe annet opplegg enn det. Anonymous poster hash: 50021...9e5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 La folk få tid til å snakke sammen! Anonymous poster hash: da92f...bdc
skinnfilla Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Vi prater , ungene leker , Koselig å treffe folk vi ikke ser så ofte.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Tror folk liker best å ha det litt uformelt. Døtid i konfirmasjon er kvalitetstid Anonymous poster hash: 0be73...fb9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Vi har tenkt å sette opp et eget bord ute i gangen med tegnesaker, modelleire, puslespill osv til ungene, blir mange små 2-10 åringer hos oss. Husker selv det var gørr å sitte rolig i pentøy mens de voksne skravlet😉 Jeg driver på med en film til konfirmanten min, med bilder fra alle aldre og det jeg føler jeg ville tatt med i en tale (hater å prate foran så mange så da slipper jeg det). Utover det så satser jeg på at begge familier har så mye å prate om at eventuell dødtid blir skravle og kose seg-tid. Anonymous poster hash: 3d171...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå