Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Mannen min kjøper blomster til meg hver uke, dette kommer av og til frem i samtale. De fleste påstår da at de alltid har friske blomster altså en blomsterbukett hjemme, men når jeg er hos andre er det et fåtall som har det. Så, blomster eller ikke blomster?? Anonymous poster hash: b0672...f8d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Har stort sett alltid det. Kjøper hver fredag. Anonymous poster hash: 4ae7a...40c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Vi kjøper sjelden, men plukker ofte ute i sommerhalvåret. Anonymous poster hash: 8a33a...d21
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Har stort sett alltid det men kan gå 2-3 dager uten at jeg har fått kjøpt enda. Anonymous poster hash: ac7b3...e90
Helene Harepus Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Av og til, skulle gjerne hatt alltid. Liker det bedre enn potteblomster, som jeg sliter med å holde livet i..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Ingen buketter, nei. Det hender, men som oftest i sommerhalvåret hvor vi kan plukke selv. Jeg synes det er så kjedelig at de må skiftes ut så ofte, for det blir så dyrt. Har mye annet vi trenger penger til... Men har andre blomster her da, bare ikke buketter. Anonymous poster hash: 60289...8fc
MTF Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Jeg liker godt å ha friske blomster, men det er ikke en fast greie. Kjøper gjerne med meg en bukett av et eller annet slag når jeg handler om fredagene så vi pynter litt opp til helga, men det er ikkenoe som skjer hver helg Elsker friske blomster da, så burde passe på å huske det litt oftere
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Både planter og blomster Ikke alltid jeg har blomster, men kanskje 2-3 uker ut av en måned. Varierer litt med hvor mye penger jeg har, og hvilke blomster de har på butikken Anonymous poster hash: 42a68...814
Blomstogbier Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Nei. Dessverre! Pioriterer ikke det, men synes blomster er flott. De har bare en tendens til å dø hos meg, jeg har ikke grønne fingre slo til og kjøpte chiliplante idag da.. Men den skal stå ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå