Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 av venner, bekjente osv... Får dere vite klokkeslett de kommer på? Eller bare " jeg kommer på Tirsdag, vi sees ". Anonymous poster hash: 84b6f...e03
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Får jeg ikke vite det, så spør jeg. Hvis jeg inviterer oppgir jeg klokkeslett. Det er viktig for meg å vite når folk kommer. Anonymous poster hash: 1e41c...506
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 I og med at jeg ikke alltid sitter inne og venter på at noen skal komme på døra, og gjerne vil få gjort ting før, så vil jeg om ikke annet vite et ca. tidspunkt. På formiddagen er ikke veldig greit med mindre de gir beskjed at de er på vei el. Kan jo risikere at jeg sover, dusjer, har kjørt i butikken eller noe. 11 - 12 tiden er bedre, da kan jeg gjøre det jeg må til 10.30 - 11.00 og litt som ikke haster etter det frem til de kommer
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Må jo ha et klokkeslett. Sitter jo ikke hjemme hele dagen og venter pp besøket. Anonymous poster hash: 634d3...ee7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Da spør jeg eller sier et klokkeslett til dem, men vanligvis blir jo dette avtalt i en dialog med venner/familie. F.eks: -Skal vi møtes en dag? -Ja, for meg passer det på tirsdag. -Flott, tirsdag passer for meg også. -Skal vi si i 19-tiden da? Ja, det går helt fint. Man trenger jo ikke å gjøre alt så komplisert, kommunikasjon er ofte det enkleste Anonymous poster hash: acee3...8f3
stratosku Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er ikke så nøye, bare jeg vet om det er formiddag eller ettermiddag😊
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Nei jeg trenger ikke å vite klokkeslett . Kun dag . Og gjerne formiddag eller ettermiddag /kveld. Så jeg vet når jeg må holde meg i nærheten av huset 😊 Anonymous poster hash: 0692d...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå