Gå til innhold

Flere som har opplevd dette? Bli oppsøkt av andre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, dette er et tabubelagt tema det ikke er noe jeg har snakket med noen andre enn min bestevenn om.

Det er flaut, det kan oppfattes som skryting, og jeg skammer meg over det!

Men, jeg blir stadig oppsøkt av menn, spesielt via sosiale medier. Får da mld på innboksen min på Facebook, venneforespørsler på instagram og snapchat.

Jeg svarer noenganger høflig tilbake at jeg har kjæreste som ikke setter pris på dette, og andre ganger unnlater jeg å svare.

Dette skjer ofte! Flere ganger pr.uke. Er på eksempelvis idrettsarrangement og får venneforespørsler på Facebook etterpå, og mld på innboksen. -Kunne ikke motstå å prøve meg, du er utrolig vakker!

-Hei, du var så nydelig at jeg måtte ta sjansen osv osv.

Barna er med på idrett, der er det spesielt en mann som har funnet meg på fb, og skriver mld underveis i arrangementet: Jeg så deg med engang du kom inn i rommet! Osv. Stiller seg i kø når jeg skal handle m.m.

Jeg er i ferd med å bli paranoid. I går skrev en fyr til meg, som jeg hadde blokkert: hvorfor unngår du meg? Er min oppmerksomhet blitt til mas? Tror du jeg er kriminell? Tror du jeg ville gjort deg noe om jeg var kriminell? Tror du jeg ville skadet en så vakker kvinne?

Jeg kunne slettet vedkommende men er redd hvis jeg ikke svarer også, for da raser det inn med mld. Har aldri snakket med vedkommende.

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal gripe an dette:( Jeg har byttet bilder på sosiale medier, men det irriterer meg at jeg må gjøre det pga idiotiske mannfolk.

Jeg har aldri lagt opp til noe som helst, jeg klarer ikke engang å flørte, jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har vært i forhold til og er veldig ordentlig, og elsker mannen min.

Dessverre er mannen min en del borte, og jeg er nå livredd for å være alene.

I går lusket jeg meg rundt, og tittet meg over skulderen, tittet i mørket ut, m.m.

Fikk nesten angstsymptomer!

Jeg begynner å forrakte menn som gruppe omtrent.

Noen som har vært bort i lignende? Eller som har noen råd?

Vær så snill ikke kast stygge mld, det kostet meg mye bare å dele dette.

Anonymous poster hash: 16bb2...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På facebook kan du endre innstillingene slik at du ikke kommer opp når noen søker etter navnet ditt. Da vil du ikke vises for de du ikke har som venner, ei heller i søk feltet på google.

Anonymous poster hash: 8f62d...dbf
Skrevet

Jeg opplever det samme. Jeg sier rett ut at jeg ikke er interessert om de er så pågående som han siste og om han fortsetter så skriver du at dette beg å ligbe på trakassering og at om han ikke slutter så ser du deg nødt til å kontakte politiet. Andre vanlige meldinger svarer jeg ikke på om de beg å kommentere at jeg er vakker eller andre ting om utseendet mitt.

Anonymous poster hash: d271d...8c0

Skrevet

Jeg har ikke det problemet(heller motsatt), men du kan stenge alle kontoene dine for innsyn fra folk som ikke er venner eller følgere. Så får du bare ha et bilde av en gammel hengepuppekjærring :-)

Anonymous poster hash: 9b668...a0a

Skrevet

La vær og svare dem da! Regner med disse mld kommer under "annet"? Har fått noen slike meld i innboks men har aldri svart dem, det er jo og hive bensin på bålet. Noen tror visst FB er en sjekkearena. Skummelt at vilt fremmede vet hva hele navnet ditt er, slik kan man jo lett finne adresse også. Ville kanskje i tillegg endret på etternavnet på fb, slik at fremmede ikke ser hva navnet ditt er :) Fins mye syke folk der ute! Dessuten bør du gjøre alle profilbilder og innlegg på vegg osv kun tilgjengelig for venner, ikke offentlig. 

Anonymous poster hash: 00c4c...5a6
Skrevet

Og ps: har du blokkert noen skal de ikke kunne skrive til deg. Du kan også rapportere enkelte brukere som "plagsomme" på facebook. Er du redd bør du kanskje også snakke med mannen din! Og er du virkelig redd bør du kanskje revurdere fb, det er jo ikke så himla viktig og ha det vel? 

Anonymous poster hash: 00c4c...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...