Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg lurer om jeg har kyssesyken. Min gutt hadde det for 2 mnd siden. På tirsdag ble jeg akutt syk, det var så vondt i hele kroppen og begge mandlene er hovnet opp. Jeg ser også at lymfene på halsen er forstørret. Har noen erfaring med dette? Skal til legen idag kl 2 og sjekke. Hva ser de etter? Anonymous poster hash: 2d585...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Jeg lurer om jeg har kyssesyken. Min gutt hadde det for 2 mnd siden. På tirsdag ble jeg akutt syk, det var så vondt i hele kroppen og begge mandlene er hovnet opp. Jeg ser også at lymfene på halsen er forstørret. Har noen erfaring med dette? Skal til legen idag kl 2 og sjekke. Hva ser de etter? Anonymous poster hash: 2d585...0cd De tar blodprøver for å sjekke for virusene som forårsaker kyssesyke. EBV eller CMV. Anonymous poster hash: 345fd...a8d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Jeg lurer om jeg har kyssesyken. Min gutt hadde det for 2 mnd siden. På tirsdag ble jeg akutt syk, det var så vondt i hele kroppen og begge mandlene er hovnet opp. Jeg ser også at lymfene på halsen er forstørret. Har noen erfaring med dette? Skal til legen idag kl 2 og sjekke. Hva ser de etter? Anonymous poster hash: 2d585...0cd De tar blodprøver for å sjekke for virusene som forårsaker kyssesyke. EBV eller CMV. Anonymous poster hash: 345fd...a8d CMV gir ikke kyssesyke. Anonymous poster hash: 85595...a03
Elsker livet Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 og mest sannsynlig vil legen kjenne om lymfer og evt. milten er hoven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå