Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å glor på netflix, og mannen sitter på data. Han sitter egentlig hver kveld på data. Og på dagtid i helgene, fordi da har han jo fri fra jobb. Han blir med på ting jeg foreslår, og hjelper til om jeg spør. Men etterpå suges han til pc-kroken. Er det teit av meg å synes det blir for dumt at en voksen mann tilbringer store deler av fritiden sin med dataspill? Når jeg en gang prøvde å konfrontere han med at kanskje det hadde vært greit med datafri en gang i blandt, ble han sur fordi han mente jeg prøvde kontrollere hva han skulle gjøre. Egentlig skulle jeg bare ønske jeg slapp å se bakhodet hans hver bidige dag.. Han gidder jo ikke sitte meg i hånden hele kvelden som han sier, greit nok. Men hadde det vært så ille om vi kunne bare sittet å pratet, lest eller gjort andre ting da? Føles ensomt i hans selskap..

Anonymous poster hash: 42e52...7ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld bare lider jeg. Vurderer senga strax for å avslutte denne fæle dagen.

Anonymous poster hash: 8f567...702

Skrevet

I kveld bare lider jeg. Vurderer senga strax for å avslutte denne fæle dagen.

Anonymous poster hash: 8f567...702

Oj, da virka min kveld ganske ok likevel. Har du lyst til å utdype?

HI

Anonymous poster hash: 42e52...7ed

Skrevet

Sitter å dibber, som alltid :P

Anonymous poster hash: 48f8d...5c0

Skrevet

Får fotmassasje av mannen mens jeg dibber og ser på netflix. Mannen ser på en eller annen serie han liker.

Dataspill er ikke noe for meg, men jeg synes det er viktig at man har hobbyer og at disse balanseres inn i livet altså at forhold også prioriteres.

Snakk sammen!

Anonymous poster hash: bbceb...59c

Skrevet

Sitter og planlegger en telefonsamtale med advokaten og legger en strategi på hvordan jeg skal gå frem for å hjelpe det ene barnet mitt best mulig :)

Skrevet

Sitter og prøver å finne ut av hvilken bil vi skal kjøpe. Nå blir vi snart fire, da nytter det ikke med en liten tredørs:-)

Skrevet

Vært på trening med unga (mine 2 bonus barn). Henta et nytt spill til playstation, som de gleder seg til å prøve i morra. Lagd kveldsmat. Lagt barn. Starta oppvask og klesmaskin. Lagt alt klart til i morra. Vært ute med bikja. Så nå ska jæ setta mæ ned å eta litt og glane på tv ;) Gubben er ute og gjør klar bilen min til Eu godkjenning :)

Skrevet

Spiser brød, drikker vin og spiller Jelly Defense.

Skrevet

Vasker klær, og har tatt i bruk den nye tørketrommelen min! 

Nå skal jeg få bukt med den uendelige haugen med skittentøy!!

Bare så synd at jeg alltid får ryddekick på kveldene, og nå bør jeg straks legge meg om jeg skal klare å stå opp kl 04.30.

Anonymous poster hash: a25f6...614
Skrevet

Jeg sitter å glor på netflix, og mannen sitter på data. Han sitter egentlig hver kveld på data. Og på dagtid i helgene, fordi da har han jo fri fra jobb. Han blir med på ting jeg foreslår, og hjelper til om jeg spør. Men etterpå suges han til pc-kroken. Er det teit av meg å synes det blir for dumt at en voksen mann tilbringer store deler av fritiden sin med dataspill? Når jeg en gang prøvde å konfrontere han med at kanskje det hadde vært greit med datafri en gang i blandt, ble han sur fordi han mente jeg prøvde kontrollere hva han skulle gjøre. Egentlig skulle jeg bare ønske jeg slapp å se bakhodet hans hver bidige dag.. Han gidder jo ikke sitte meg i hånden hele kvelden som han sier, greit nok. Men hadde det vært så ille om vi kunne bare sittet å pratet, lest eller gjort andre ting da? Føles ensomt i hans selskap.. Anonymous poster hash: 42e52...7ed

Her er det jeg som sitter på data hver kveld, jobber overtid, som vanlig. Trøster barn innimellom, hun er syk og gråter og gråter, stakkars.

Anonymous poster hash: 74b31...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...