Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Har tenkt på det i flere år. Sliter med dårlig selvtillit. Greier nesten ikke spre beina for min samboer mens han ser.. Føler det ser verre ut etter fødsel nr to! Anonymous poster hash: ff243...a32
soleia Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Kan ikkje tenkje meg at sambuaren din bryr seg det minste om korleis det ser ut der nede, og det burde ikkje du heller, med mindre du har fysiske plager. Kvinner kjem i mange ulike utgaver og fasongar når det gjeld underliv. Ingenting er unormalt. Menn pleier å vere nøgde berre dei finn eit hol. Synes det er trist at du skal gå rundt og plagast med utsjånaden mellom beina, i tillegg til alt det andre vi heng oss opp i på kroppen vår.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Kan ikke gå i string eller visse typer truser da de gnager. Har også hatt små rifter i leppene så det er også fysiske plager. Anonymous poster hash: 3518b...543
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Ja, jeg opererte bort en del av de indre kjønnsleppene for fem og et halvt år siden. De var rett over grensa for det man får dekket av staten. Da hadde jeg slitt i mange år med dårlig selvtillitt, vondt uten truse, vondt å sykle, vondt å ri (noe som var min store lidenskap), osv. Vondt å ha sex var det også. Jeg kan med hånda på hjertet si at operasjonen har snudd om på livet mitt. Det er så deilig å endelig kunne gå ut av dusjen uten at leppene gnager og gjør vondt, det var jo ikke mulig før. Bare spør om du lurer på noe ang operasjon Anonymous poster hash: eb45e...c3d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Hvis du har fysiske plager er det jo bra å få gjort noe med det, men utseendet orker hvertfall ikke jeg å bry meg med. Jeg husker jeg fikk sjokk første gang jeg titta der nede med et speil ("er det sååå stygt der nede"), men herregud, det er en vagina. Det er ikke som om noen skal se den. Bortsett fra mannen. Og hvis ikke han liker den kan han dra dit peppern gror ☺️ Anonymous poster hash: e82e8...69d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Har man vondt lenge etter operasjon? Får nan dra hjem like etter operasjon? Og det er vel i narkose? Jeg vil oppsøke noen privat, får det vel ikke dekket om man går utenom fastlege? Har lest det koster 18 000 og opp privat Anonymous poster hash: 3518b...543
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 For å få dekket det må du først dra til fastlegen. Han/hun henviser deg til sykehuset som utfører operasjon. Det tok ca 5 mnd fra jeg var hos fastlegen til jeg ble operert. Privat tar det mye kortere tid, men du må nesten se selv hvor hastverk du har. Det gjør ganske vondt etter operasjonen, men du er oppe og går etter ei ukes tid. Jeg hadde vondt etter dette også, men var helt fin da det hadde gått tre uker. Hadde sex etter ca en mnd, selv om legen sa 6 uker uten sex. Klarte ikke holde meg, hadde jo en helt ny selvtillitt Jeg dro hjem samme dag og du får selvsagt narkose. Og smertestillende som du tar med hjem. Og krem til sårene. Kan stemme at det koster rundt 18000 kr privat ja. Anonymous poster hash: eb45e...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå