Gå til innhold

Æsj, det stinker svette av stesønn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

13-åringer bor fast til pappaen sin. Gutten dusjer svært sjelden og det stinker ille av han!!

Jeg har sagt ifra til pappaen at han må få gutten til å dusje oftere. Gutten soer han skal dusje morgen etter, før han drar på skolen. Noe spm ikke skjer.

Kjenner jeg blir kvalm!!

Vi bor ikke sammen, så jeg føler jeg ikke skal blande meg så alt for mye heller.

Frustrert.

Anonymous poster hash: a40c1...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør nok lurt i å ikke blande deg 😊

Anonymous poster hash: 758fc...310

Skrevet

Du hadde i hvertfall en setning uten skrivefeil 😜😜

Anonymous poster hash: 5df16...4b9

Skrevet

Det lukter sikkert ikke blomster av deg til enhver tid heller, kanskje du har dårlig ånde :)

Anonymous poster hash: 9f3f9...581

Skrevet

En setning uten skrivefeil må jo være bra? 😂 Gikk litt unna! Hi

Skrevet

Skjønner du er frustrert! Lukter ille av unger i den alderen.

Jeg har også en på 13, han blir jaget i dusjen hver morgen før skolen.

Snakk med faren, er vel greit for gutten også å slippe å stinke?

Ikke sikkert han merker det selv ;)

Anonymous poster hash: 0998c...7ec

Skrevet

Nei, jeg har en 10-åring. 😊 Han sender jeg i dusjen hver dag! (Noen ganger annenhver dag) 😆

Skrevet

Hehe bare vent.... mine små søte (den gang 10 åringer) luktet blomster og gjorde som mamma sa.....sluttet å høre med det riktige øret i 14 års aldern. Selv må jeg mase at 15 åringen MÅ bruke deo etter hver dusj, ellers stinker han høgg! Og 19 åringer dusjer når det passer seg. Hjelper ikke å mase til jeg blir blå en gang :D

Skrevet

Hehe bare vent.... mine små søte (den gang 10 åringer) luktet blomster og gjorde som mamma sa.....sluttet å høre med det riktige øret i 14 års aldern. Selv må jeg mase at 15 åringen MÅ bruke deo etter hver dusj, ellers stinker han høgg! Og 19 åringer dusjer når det passer seg. Hjelper ikke å mase til jeg blir blå en gang :D

Beklager, men ny svette lukter ingenting,

Skrevet

Bor fast TIL pappaen?

Anonymous poster hash: 1d2bd...310

Skrevet

Beklager, men ny svette lukter ingenting,

Fullstendig klar over det, men etter en hel skoledag og sykling hjem, så kan jeg garantere deg at det ikke lukter blomster.

Skrevet

Hvis jeg var mor og du hang ut min sønn på nett sånn her hadde det rabla for meg tror jeg.

Anonymous poster hash: a4047...e03

Skrevet

Haha jeg har en mann på over 30 som stinker svette og ikke dusjer på 4 dager enkelte ganger... Så at tenåringen stinker er ikke så ille sammenlignet, tenk deg å måtte legge deg sammen med noe sånt om kvelden...!

Anonymous poster hash: 8cdfb...cc6
Skrevet

Til deg over her med voksen mann som stinker:

Hvorfor i all verden godtar du at han ligger i senga og stinker ned sengtøyet ?

Hvor finner dere dere disse uhygeniske mennene??? :/

Anonymous poster hash: 958ef...6fe

Skrevet

Åh, kelly! Jeg sitter å ser på beverly hills samtidig som jeg er litt her inne..

gode gamle kelly taylor <3

Anonymous poster hash: 2ff97...d28

Skrevet

Til deg over her med voksen mann som stinker:

Hvorfor i all verden godtar du at han ligger i senga og stinker ned sengtøyet ?

Hvor finner dere dere disse uhygeniske mennene??? :/

Anonymous poster hash: 958ef...6fe

Fant en meget renslig mann, som etter noen år fant ut at nå var han så godt inngrodd at han kunne utvikle noen ekle uvaner. Deriblant badeskrekk og ballegrafsing. Herlig!

Anonymous poster hash: 8cdfb...cc6

Skrevet

Velkommen i klubben. Har slitt med det samme i flere år,stesønnen bor her 50 %. Han stinker gammel møkkete mann når han kommer,håret er fett. Når han legger klærne på vask stinker det i hele kjellere. Jeg har kastet utallige boxere som ikke blir rene.

Faren har brukt alle midler til ingen nytte,men det første han gjør når han kommer nå er å dusje.

En vinterferie for et par år siden lot jeg være å minne far på at sønnen måtte dusje. Hele uka gikk uten at han dusjet eller byttet noe klær.

Nå er gutten snart 18 og sist så ba jeg han sette klærne på vask selv fordi jeg ikke orket å ta i de stinkende fillene. Dette sa jeg rett ut og han ble sprutrød,men nok er nok.

Anonymous poster hash: ea0fe...29f

Skrevet

Åh, kelly! Jeg sitter å ser på beverly hills samtidig som jeg er litt her inne..

gode gamle kelly taylor <3

Anonymous poster hash: 2ff97...d28

På DVD eller tv? Savner serien selv😀

Skrevet

Vanish burde klare å fjerne lukten av klærne.

Ellers har jeg ikke mye å bidra med. Guttungen er 2 år gammel.. Hehe!! Men skal nevnes at jeg hadde tre yngre brødre som luktet diverse...

Anonymous poster hash: de2d2...685

Skrevet

Dere bor ikke sammen? Og du kaller han stesønn?..

Anonymous poster hash: d8a74...6db

Skrevet

Det er ikke sant at alle pubertets gutter stinker. Jeg har også en stesønn, han stinker ikke nå når han er blitt "voksen", han stinket ikke i tenårene og han stinket ikke som guttunge. Når han var liten badet han to ganger i uka, han dusjer sikkert oftere nå.

Jeg hadde mange guttevenner i tenårene, var aldri plaga med at de stinka noen av dem. Har hatt kjærester også, har ikke lukta vondt noen av de.

Har nå en liten gutt som snart er 10. Han dusjer/bader to ganger i uka. Tror ikke han dusjer etter gym. Får ikke hjem våte håndklær. Han lukter ikke vondt, så da er det greit for meg.

Jeg er forresten veldig var for vonde lukter. Men må bare få presisere, det er feil at ALLE tenåringsgutter stinker svette. De dusjer jo sikkert flere ganger for dagen. Før skolen, etter gym, etter svømming, etter trening, etter kamp.

Klart de som ikke vasker seg og skifter underbukser stinker, men de fleste gjør da virkelig det.

Anonymous poster hash: a30ab...190

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Dere bor ikke sammen? Og du kaller han stesønn?..

Anonymous poster hash: d8a74...6db

Hvordan skal hun forklare relasjonen synes du? Sønnen til kjæresten som jeg ikke bor sammen med? Kjære, må alt gjøres så himla tungvint? Greit, er ikke alltid en spade er en spade, men hva så?

Skrevet

Jeg maste på min fra han var 13 til han ble 16. Nå har han endelig skjønt at det er viktig å dusje ofte, så han står tidlig opp og dusjer eller bader minst annen hver dag, noen ganger oftere. Selv om unger i puberteten burde forstå viktigheten av det, har de mer enn nok med andre ting. Jeg er glad stefaren ikke begynte å mase også, da ville jeg ha blitt gal.

Anonymous poster hash: 003b8...548

Skrevet

Husker min bror også gjorde det på da han var 13- 14, men året etter hadde han oppdaget jenter og da var det ikke måte på hvor mye han dusjet og stylet håret sitt, så bare vent litt du ;).

Mas dessuten heller om at han må dusje før han legger seg. En dusj MÅ ikke skje om morgenen.

Anonymous poster hash: a94d6...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...