Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har en bachelor i økonomi, administrasjon og ledelse. Jeg har en ok jobb nå, stort sett basert på kunder på drop-in. Det er travle dager, det liker jeg, og jeg liker drop-in-mentaliteten, at det skjer noe fort og ofte, og jeg liker kundekontakten. Det jeg ikke liker, er at jeg ikke får brukt hjernen noe særlig, det er rutinebaserte, enkle oppgaver som vi utfører ved hjelp av forholdsvis enkle datasystemer. Jeg ønsker meg en ny jobb, hvor jeg får brukt hodet mer, og jeg vil gjerne møte kunder. Jeg har tenkt på revisjon, eventuelt videreutdannet meg, men jeg er usikker på hvor mye kundekontakt en revisor har? Noen som har andre forslag? Anonymous poster hash: ce32d...38d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Regnskapsfører? Det er min samboer og har klienter innom hver dag. Anonymous poster hash: 880d9...fbc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Takk for svar hva er forskjellen på regnskapsfører og revisor? Anonymous poster hash: ce32d...38d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Revisor er vel hakket "over" regnskapsfører. En regnskapsfører fører bilag inn i regnskapsprogram. Dette må sendes til revisor som skal godkjenne dette før det sendes til myndigheter. Etter hva jeg forstår vis Google. Har egentlig null peiling på hva han gubben gjør på jobb Anonymous poster hash: 880d9...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå