Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Stakkars fugler! Ble faktisk lei meg,har fulgt med på disse travle fuglene,har de rett utenfor mitt vindu,og nå satt det en alene i det treet som står igjen Anonymous poster hash: fb6af...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Du skulle bare visst hva som foregår i resten av verden du. De finner nok et annet sted å bo. Anonymous poster hash: 56391...b53
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Anmeld han. Siden du visste det var fugler der visste naboen det også. Det skal taes hensyn til hekkende fugler. Anonymous poster hash: 70d97...70f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Så medfølende du var da:( Siden det alltid finnes noe verre der ute, kan man jo egentlig ikke bruke tid på å bry seg om noen ting, ikke sant??? For disse fuglene som har jobbet flittig i flere uker, og kanskje allerede har lagt eggene sine, så er det en katastrofe i deres egen målestokk... Du skulle bare visst hva som foregår i resten av verden du.De finner nok et annet sted å bo. Anonymous poster hash: 56391...b53 Anonymous poster hash: ca6f2...d54
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Du skulle bare visst hva som foregår i resten av verden du. De finner nok et annet sted å bo. Anonymous poster hash: 56391...b53 Greit at de finner et annet sted, men det er jo altfor sent å begynne på nytt igjen nå. For alt jeg vet kan det ha kommet egg også..Og selv om det skjer mye fælt rundt om, må man jo kunne bry seg om slike "småting"? Anonymous poster hash: fb6af...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Anmeld han. Siden du visste det var fugler der visste naboen det også. Det skal taes hensyn til hekkende fugler. Anonymous poster hash: 70d97...70f Kan man det altså? Hun visste godt at det var fugler og rede der. Anonymous poster hash: fb6af...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Anmeld han. Siden du visste det var fugler der visste naboen det også. Det skal taes hensyn til hekkende fugler. Anonymous poster hash: 70d97...70f Kan man det altså? Hun visste godt at det var fugler og rede der. Anonymous poster hash: fb6af...74d Trefelling på egen tomt KAN være søknadspliktig pga vernebestemmelser. Ingen klar lov på dette men den sier man skal opptre aktsomt for å unngå skade. Så hvis nabo visste det var fugleunger der kan man anmelde. Mest sannsynlig henlegges saken med en gang. Desverre. Anonymous poster hash: 70d97...70f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Du skulle bare visst hva som foregår i resten av verden du. De finner nok et annet sted å bo. Anonymous poster hash: 56391...b53 Greit at de finner et annet sted, men det er jo altfor sent å begynne på nytt igjen nå. For alt jeg vet kan det ha kommet egg også..Og selv om det skjer mye fælt rundt om, må man jo kunne bry seg om slike "småting"? Anonymous poster hash: fb6af...74d Klart man kan bry seg, men jeg synes ikke det er noe å lage en stor sak ut av. Noen fugler klarer seg, andre ikke. Synes bare det er grenser for hva man kan ta hensyn til. Men meg om det. Anonymous poster hash: 56391...b53
Helene Harepus Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Huff, så kjedelig Jeg er veldig glad i fugler og fórer de om vinteren og har uhorvelige mengder småfugler rundt huset som følge av det. Det koster så lite å ta hensyn til naturen rundt seg og jeg synes det er trist når folk oppfører seg slik.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Trist .Nå har de jobbet i mange mnd med å bygge rede.Kanskje de også hadde lagt egg i rede.Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være så ufølsomme.De kunne venta til fugl ungene hadde vært ute av rede.Dårlige naboer du har. Anonymous poster hash: b722d...d13
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Du skulle bare visst hva som foregår i resten av verden du. De finner nok et annet sted å bo. Anonymous poster hash: 56391...b53 Idiot... Anonymous poster hash: 02a3e...9d5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Er du min nabo? Vi har akkurat gjort det samme. Hva slags fugler var det? Anonymous poster hash: 846ed...db7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Er du min nabo? Vi har akkurat gjort det samme. Hva slags fugler var det? Anonymous poster hash: 846ed...db7 Vi har også fellt et tre nylig. Kråkene oppholdt seg der.. Anonymous poster hash: 51bea...854
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Hva tenker du om båtflyktningene? Anonymous poster hash: 57ad2...86b
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Hva tenker du om båtflyktningene? Anonymous poster hash: 57ad2...86b Jeg er så heldig at jeg klarer å ha flere tanker og følelser på en gang jeg, du skulle prøvd det. Slike uttalelser som du kommer med gir så liten mening. Det var kråker. De sitter forresten fremdeles i nærheten. Hvorfor ikke ta det før eller etter at redet er "ferdig"? Dårlig gjort. Anonymous poster hash: fb6af...74d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Hvis det var kråker, skjønner jeg naboen din veldig godt! Jeg er glad i dyr egentlig, men kråker kan gjøre en gal! Når jeg studerte, måtte jeg alltid forbi en liten park hvor det alltid ventet en kråke klar til å angripe. Ja, den angrep meg bokstavelig talt flere ganger! I tillegg bråker de noe fælt og stjeler alt av frukt i hagen før man får mulighet til å spise dem selv. Det har skjedd flere år hvor all frukt rett og slett er blitt ødelagt av kråkene. På tross av alle mulige tiltak som fugleskremsel, henge opp cd-er i treet, dekke det til med nett osv.. Anonymous poster hash: ff530...09c
Katteskinnet Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Hva tenker du om båtflyktningene? Anonymous poster hash: 57ad2...86b Må være slitsomt å være vennen din. "Huff, jeg har så vondt i hodet i da---" "MEN HVA TENKER DU OM BÅTFLYKTNINGENE DA?!?" -______-
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Er du min nabo? Vi har akkurat gjort det samme. Hva slags fugler var det? Anonymous poster hash: 846ed...db7 Vi har også fellt et tre nylig. Kråkene oppholdt seg der.. Anonymous poster hash: 51bea...854 Vi felte et tre med et skjærerede. Leste om skjærer først og fant ut at de ikke hadde lagt eggene ennå. Fortet oss derfor å sage ned treet. Nå har de bygget rede i et annet tre på tomten. Anonymous poster hash: 846ed...db7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #19 Skrevet 6. mai 2015 Anmeld han. Siden du visste det var fugler der visste naboen det også. Det skal taes hensyn til hekkende fugler. Anonymous poster hash: 70d97...70f .. og dette vil selvfølgelig prioriteres av politiet .. Anonymous poster hash: f48ac...a05
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #20 Skrevet 6. mai 2015 Anmeld han. Siden du visste det var fugler der visste naboen det også.Det skal taes hensyn til hekkende fugler.Anonymous poster hash: 70d97...70f .. og dette vil selvfølgelig prioriteres av politiet .. Anonymous poster hash: f48ac...a05 Og det vil skape et meget godt naboforhold! Anonymous poster hash: ff530...09c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #21 Skrevet 6. mai 2015 Nei men i hærrens navn!! Dette MÅ være tull?? Fugler? Det er FUGLER det er snakk om! Om noen på fullt alvor hadde sagt dette tullet til meg i virkeligheten, så hadde jeg seriøst trodd de manglet mye på 1 meter (for å si det sånn). Anonymous poster hash: 7620a...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå