Gå til innhold

Kjenner dere vennene til mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner 1 av kompisene til mannen, og det er en kollega. Venne-vennene hans får jeg ikke møte, fordi han mener jeg ikke vil akseptere de...

 

Jeg synes det er ganske fælt når jeg aldri vet hvem han er med, snakker med på telefonen eller noe.. Hvis han snakker i telefonen og sier "Ja, vi drar på hyttetur en helg", så får jeg litt indre panikk. For jeg synes det er ubehagelig å ikke vite hvem han skal dra med.. 

 

 

Er jeg helt psyko eller?



Anonymous poster hash: 950bc...f1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du godtar dette fordi?

 

Anonymous poster hash: 0a7b8...670

Skrevet

Det lurer jeg også på... Hvorfor i all verden skal han holde deg og venneflokken sin separat?

Skrevet

Og du godtar dette fordi?

 

Anonymous poster hash: 0a7b8...670

 

Jeg har vel strengt talt ikke noe valg, for han vil ikke at jeg skal møte de. Og han ser de bare et par ganger i halvåret selv. Snakker en del på telefonen med de da.. men. 

 

Synes det er vanskelig, for jeg kan ikke arrangere noe bursdag for han eller noe sånt heller. Vi to lever i en boble, også har vi to separate liv utenom forholdet.. mer eller mindre. Vi er litt med mine venner, men han er ikke såå komfertabel med de heller. Tenker at det viktigste er at vi to har det bra, men dette tærer litt på meg :/ HI

 

Anonymous poster hash: 950bc...f1e

Skrevet

Det lurer jeg også på... Hvorfor i all verden skal han holde deg og venneflokken sin separat?

 

Før vi ble sammen, var han i et ganske annerledes miljø.. fleste av kompisene hans røyker weed. Han gjorde også, men sluttet før han ble sammen med meg.  For jeg har nulltoleranse.. Han ser vel hvordan meninger jeg har om folk som driver med sånt, og vil ikke utsette meg eller venna sine for de reaksjonene.. men det er fryktelig kjipt da :( 

 

Anonymous poster hash: 950bc...f1e

Skrevet

Jo, du har et valg. Syns det høres helt fjernt ut å holde vennene sine skjult for deg. Og da kan man jo lure på hva mer han skjuler for deg...

Skrevet

Når du sier mannen så håper jeg du mener kjæreste? Creepy at han skal skjerme deg for vennene sine men han kan jo ha mange grunner. Kanskje han vil ha deg for seg selv fordi de er grisete eller rasshøl etc? Men da bør han snakke åpent om det, ikke bare "leve 2 liv"



Anonymous poster hash: ecfb1...d09
Skrevet

Hva er han redd for?

At vennene ikke er "fine nok"?

At vennene er for rølpete?

 

Dette hadde ikke jeg klart å leve med i lengden.

 

Anonymous poster hash: 60b6d...37e

Skrevet

Øøh - dette er høyst Unormalt...

 

Anonymous poster hash: 8c65c...856

Skrevet

Jeg har fått møte vennene til kjæresten min, og han har møtt mine. Går heldigvis godt sammen med alle og pleier også å finne på ting sammen. Så.. jeg synes det høres helt rart ut. Kanskje han er flau over de. :P

Skrevet

Sykt.

Selvsagt kjenner vi vennene til hverandre.

 

Anonymous poster hash: 4f5cf...f52

Skrevet

Sikker på at de er venner og ikke elskere han drar på turene sine med? Hemmelighetskremmerier gjør meg alltid mistenksom.

 

Anonymous poster hash: 10f99...a11

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

 

Jeg kjenner de fleste kompisene til mannen godt, og han kjenner mine venninner, men vi har vært sammen i 10 år.

 

Han var også i en "sånn" gjeng, men de fleste har heldigvis vokst opp og blitt ordentlige karer, de få andre ser vi sjeldent.

 

Anonymous poster hash: 5cb1c...227

Skrevet

Ja jeg kjenner vennene til mannen og motsatt. Hadde vært helt fjernt å ikke kjenne hverandres venner!

Skrevet

Vi har vært sammen nesten 3 år.. hi

 

Anonymous poster hash: 950bc...f1e

Skrevet

Det er ikke sånn at alle hans venner er mine nærmeste venner, men det er klart jeg kjenner dem. Og han kjenner mine. Et parforhold som består av en boble, har dårlig sjanse til å holde tenker jeg. 

 

Jeg ville ikke mistenkt utroskap, men ville nok lurt på om han virkelig er helt rusfri eller om han fortsatt røyker litt når han er sammen med den gamle gjengen sin. 

Skrevet

Det var da veldig spesielt.. Både jeg og kjæresten kjenner hverandres venner godt.

 

Anonymous poster hash: 32fb7...7d8

Skrevet

Jeg har hilst på vennene hans og vet hvem han er mest med, men vil ikke si at jeg kjenner dem. De er litt spesielle, og det er noe rus og diverse med enkelte av dem. Ser ikke på dette som noe problem for forholdet vårt.

 

Ellers så ser jeg mine venner fra tidligere ca en gang eller to i året. Han har møtt dem, men er ikke med hver gang. Vi har noen felles venner som vi omgås oftere sammen.

 

Anonymous poster hash: 1d995...8be

Skrevet

Selvfølgelig kjenner jeg de. At jeg velger å ha minst mulig å gjøre med enkelte av de er en helt annen sak :P

  • 2 år senere...
Skrevet

2 år senere. Kjenner fortsatt ingen. Nå blir han bare sur hvis jeg prater om det og hver gang jeg er borte så er han med de hele tiden. Det burde føles bra at han er med venna sine, men jeg får bare vondt i magen. Hvordan få han til å forstå? 

Anonymkode: 73c87...96c

Skrevet
På 6.5.2015 den 16.56, Anonym bruker skrev:

 

Jeg har vel strengt talt ikke noe valg, for han vil ikke at jeg skal møte de. Og han ser de bare et par ganger i halvåret selv. Snakker en del på telefonen med de da.. men. 

 

Synes det er vanskelig, for jeg kan ikke arrangere noe bursdag for han eller noe sånt heller. Vi to lever i en boble, også har vi to separate liv utenom forholdet.. mer eller mindre. Vi er litt med mine venner, men han er ikke såå komfertabel med de heller. Tenker at det viktigste er at vi to har det bra, men dette tærer litt på meg :/ HI

 

Anonymous poster hash: 950bc...f1e

Unnskyld men nå ler jeg. Selvfølgelig har du et valg. Sånt barnslig tull gidder jeg ikke. Man trenger ikke alltid henge med kompisene til kjæresten, men å bare få hilse på kalles normal høflighet.

Skrevet

Har truffet mange av mannens venner. Har 3 av de på Facebook også. Treffer 1-2 nesten hver helg.

Mannen har også truffet mine venner. Men ikke så mye som jeg har møtt hans

Anonymkode: de0ee...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...