Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Er litt redd nå. Plutselig begynner jeg og kaldsvette, skjelver, er helt ør. Hele kroppen min rister, har kontroll på den, men den dirrer.. hva skjer? Føler meg inne i en liten boble. Anonymous poster hash: 4279b...bc5
JudoMor Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Angstanfall? Ville tatt en tur til fast legen. Høres ut som et nerveproblem.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Men det kom på tur til barnehagen. I bilen. hadde litt igjenn av lunchen min som jeg puttet i meg da jeg først trodde blodsukkeret sank kraftig. Men det ble bare værre. 45 min siden det startet nå, rister ikke så mye nå, men er svak og nå fryser jeg. føles ut som jeg skal besvime, men jeg gjør jo ikke det! Anonymous poster hash: 4279b...bc5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Men det kom på tur til barnehagen. I bilen. hadde litt igjenn av lunchen min som jeg puttet i meg da jeg først trodde blodsukkeret sank kraftig. Men det ble bare værre. 45 min siden det startet nå, rister ikke så mye nå, men er svak og nå fryser jeg. føles ut som jeg skal besvime, men jeg gjør jo ikke det! Anonymous poster hash: 4279b...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå