Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har et hår som gror inn på samme sted igjen og igjen. Bruker peeling uten hell - noen andre tips? Anonymous poster hash: 7a35f...feb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Dra det ut! Anonymous poster hash: 98d20...397
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Det sitter langt inne - og som støpt 😩 har fått stort sår og betennelse før... Anonymous poster hash: 7a35f...feb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 I slike tilfeller har jeg brukt en brent nål (for å desinfisere) og pirket håret ut. (Er ikke pysete når det gjelder å stikke meg nei... ) Anonymous poster hash: 96867...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Jeg bruker og nål og napper det ut etterpå Anonymous poster hash: 25e9c...62e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Det er en pore håret skal ut av. Du må føre inn nålen i den rette poren. Klemme litt, få ut puss, rote litt om håret ikke kommer så du får tak med pinsetten. Anonymous poster hash: 8cc9f...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå