Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hår som gror inn på samme sted igjen og igjen. Bruker peeling uten hell - noen andre tips?

 

Anonymous poster hash: 7a35f...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra det ut!

 

Anonymous poster hash: 98d20...397

Skrevet

Det sitter langt inne - og som støpt 😩 har fått stort sår og betennelse før...

 

Anonymous poster hash: 7a35f...feb

Skrevet

I slike tilfeller har jeg brukt en brent nål (for å desinfisere) og pirket håret ut. (Er ikke pysete når det gjelder å stikke meg nei... ;) )

 

Anonymous poster hash: 96867...3ce

Skrevet

Jeg bruker og nål :P og napper det ut etterpå

 

Anonymous poster hash: 25e9c...62e

Skrevet

Det er en pore håret skal ut av. Du må føre inn nålen i den rette poren. Klemme litt, få ut puss, rote litt om håret ikke kommer så du får tak med pinsetten.

 

Anonymous poster hash: 8cc9f...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...