Gå til innhold

Du som har brukt Angelsound

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine erfaringer? Er det verdt å bruke penger på?

Anonymous poster hash: 9317e...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har brukt?

Skrevet

Jeg fikk låne av en venninne men klarte ikke finne hjertelyd selv så ble bare stressa av det. Anbefales ikke!

Anonymous poster hash: 8217b...080

Skrevet

Jeg likte den ikke, fant aldri hjertelyden,så overlat det heller til de som kan det :)

Skrevet

Jeg har en annen type (Caremax?) og jeg er veldig glad for min. Kjøpte den da jeg var 15 uker på vei, og har hørt hjertelyden hver gang jeg har prøvd den. Jeg har ei veldig bedagelig frøken i magen, så for meg har det vært fint med en liten bekreftelse hvis jeg har vært urolig.

Skrevet

Jeg arvet min av svigersøster. Til meg var det gull verdt. Hadde nettopp opplevd noe gå galt i et tidligere svangerskp og var veldog nervøs. Hver gang jeg fikk en rar tanke, var det betryggende å sette på angelsounden.

Men brukte den ikke hele tiden da.

Anonymous poster hash: 6b442...5a4

Skrevet

Ja har god erfaring:)

Skrevet

Hvor kjøpte dere og hvor mye betalte dere for den?

Jeg er 3.gangs og har aldri brukt noe slik før, men tenker både at det for egen del kan vær betryggende å høre, frem til jeg kjenner liv hver dag. Om jeg ikke får til er jeg ikke redd for å få panikk, opplevd det fler ganger hos lege/jordmor også. Tenker også at det vil være stas for både mann og barna å høre babyen også, det er så mye de går glipp av i forhold til mor som er så heldig å bære barnet

Skrevet

Kjøpte en Angelsound fordi jeg tidligere har mistet. En ul hadde ikke roet meg og jeg hadde ikke rå til mange ul privat så hadde heller kun oul og brukte Angelsound en gang i uken fra uke 12 til oul i uke 19. Jeg fant hjertelyden lett hver gang, men det er lett å forveksle hjertelyden med en stor arterie vi har på magen. Så om man er usikker så kan man lytte på sitt eget hjerte, det er sånn babyhjertet skal høre ut og, bare at det slår raskere. Jeg betalte 450kr for min Angelsound og fikk med sån ul-gele.

Anonymous poster hash: 499be...bd3

Skrevet

Kjøpte en Angelsound fordi jeg tidligere har mistet. En ul hadde ikke roet meg og jeg hadde ikke rå til mange ul privat så hadde heller kun oul og brukte Angelsound en gang i uken fra uke 12 til oul i uke 19. Jeg fant hjertelyden lett hver gang, men det er lett å forveksle hjertelyden med en stor arterie vi har på magen. Så om man er usikker så kan man lytte på sitt eget hjerte, det er sånn babyhjertet skal høre ut og, bare at det slår raskere. Jeg betalte 450kr for min Angelsound og fikk med sån ul-gele.Anonymous poster hash: 499be...bd3

Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Jeg kjøpte en men har ikke brukt den kjempemye. Jordmor fortalte at det er en del stråling fra dopplere og UL så man skal ikke overdrive det men den har absolutt gitt meg fred i sjelen på de dagene når angsten tar overhånd og du tror at alt har gått i vasken. Ikke bruk den for tidlig, det kan også være innmari kinkig å finne lyd når man ikke kjenner anatomien så godt. Mye muskler og sener der.

Vær klar over at innvoller og muskler kan gjøre det vanskelig å høre hjertelyden i starten. Det gjelder også hos legen når de skal finne hjertelyd, ikke ha armene over hodet men ned på siden av kroppen. Når du trekker armene opp trekker du også de glatte magemusklene over livmoren så den blir dekket. Vår  hjertelyd er dypere og tregere, babyens lyd går raskt og er litt skarpere.

Jeg kjøpte min brukt men vet at Angelsounds shipper ganske fort ut til de som kjøper, var i kontakt med dem før vi fant den brukte!

Anonymous poster hash: 142d9...c64
Skrevet

Kjøpte en Angelsound fordi jeg tidligere har mistet. En ul hadde ikke roet meg og jeg hadde ikke rå til mange ul privat så hadde heller kun oul og brukte Angelsound en gang i uken fra uke 12 til oul i uke 19. Jeg fant hjertelyden lett hver gang, men det er lett å forveksle hjertelyden med en stor arterie vi har på magen. Så om man er usikker så kan man lytte på sitt eget hjerte, det er sånn babyhjertet skal høre ut og, bare at det slår raskere. Jeg betalte 450kr for min Angelsound og fikk med sån ul-gele.Anonymous poster hash: 499be...bd3

Hvor kjøpte du den?Anonymous poster hash: 9317e...38f

på angelsound.no Vil fraråde deg å kjøpe en billigere på fra utlandet som f.eks Ebay, det kan da hende at du får en uoriginal med mer og skadelig stråling. De på angelsound.no er godkjente her i Norge med tanke på stråling. Som ei anna nevner så ikke buk den mye, jeg brukte den fast en gang i uka i få sekunder. Letet etter hjertet og hørte på det i maks 5 sek. Foster kan bli stresset av strålingen eller noe sånt.

Skrevet

Hvor kjøpte du den?Anonymous poster hash: 9317e...38f

på angelsound.no Vil fraråde deg å kjøpe en billigere på fra utlandet som f.eks Ebay, det kan da hende at du får en uoriginal med mer og skadelig stråling. De på angelsound.no er godkjente her i Norge med tanke på stråling. Som ei anna nevner så ikke buk den mye, jeg brukte den fast en gang i uka i få sekunder. Letet etter hjertet og hørte på det i maks 5 sek. Foster kan bli stresset av strålingen eller noe sånt.Anonymous poster hash: 499be...bd3
Har denne grønne, bestill derfra :)http://www.angelsounds.no/DOPPLERE/cat1373614_1244173.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...