Gå til innhold

😎Emmaljugna scooter som barnehagevogn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring eventuelt tanker om denne vognen kan brukes i barnehage? Jeg skal ut på reise å vurderer derfor denne vognen. Samtidig vil jeg gjerrne kjøpe en vogn som barnet også kan ha i barnehagen.

 

Anonymous poster hash: 31d78...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne vognen da sønnen min var ca. 1,5 år (mener jeg å huske, det er veldig mange år siden nå). Men det jeg husker er at jeg elsket den vogna! Utrolig god og trille. Den står på listen her hvis jeg syns emmaljunga city cross sportsdelen blir for tung.

 

Men det er jo ikke noen typisk reisetrille, du får jo mye lettere vogner. Men siden du vil bruke den i bhg. også så ville jeg nok gått for den.



Anonymous poster hash: 5ea5d...e95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med min. Den ble brukt i bhg også selvom det ikke var full liggestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med min. Den ble brukt i bhg også selvom det ikke var full liggestilling...

Hvordan er vognen i forhold til trekk/vind? Den ser ikke så lun ut på bildet men ligger barnet godt skjermet mot vind og ruskevær? 😊 takk for svar begge to.

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 31d78...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den i barnehagen etter å ha brukt Brio Happy. MYE mer fornøyd med Scooteren! Hun sov kjempe godt i den og var godt skjermet mot vær og vind! :)



Anonymous poster hash: 842c0...af2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekkel siden den ikke kan legges helt ned og passer ikke for lange barn

 

Anonymous poster hash: d8343...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...