Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Trenger litt hjelp til å komme meg "opp" igjen, har en dårlig periode. Anonymous poster hash: c0fdb...90c
Fandens Oldemor Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Hei. Hvor lenge har det vært sånn? Jeg synes egentlig det har gått over av seg selv når de verste hormonene har forlatt kroppen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Hei. Hvor lenge har det vært sånn? Jeg synes egentlig det har gått over av seg selv når de verste hormonene har forlatt kroppen. Er på 7. Mnd nå. Har faste medisiner og oppfølging, men må er det "en sånn" periode, der alt er tungt og vondt. Jeg vet det kanskje går over snart, men likevel.. Anonymous poster hash: c0fdb...90c
Fandens Oldemor Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Hei. Hvor lenge har det vært sånn? Jeg synes egentlig det har gått over av seg selv når de verste hormonene har forlatt kroppen.Er på 7. Mnd nå. Har faste medisiner og oppfølging, men må er det "en sånn" periode, der alt er tungt og vondt. Jeg vet det kanskje går over snart, men likevel.. Anonymous poster hash: c0fdb...90c Ja, det var jo lenge. Merker du ingen bedring? Innebærer oppfølgingen samtaler med noen? Medisin alene er ikke alltid nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå