Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hvordan holder kokte poteter holder seg best i ca en halvtime? La dem stå i kokevannet, eller slå det av og bare legge på lokk? De er skrelt. Anonymous poster hash: 1c483...1c3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Jeg pleier alltid å starte med potetene. Når de er ferdige så siler jeg av vann og lar de stå med lokk. Det går kjempefint:-) Anonymous poster hash: ed08c...60a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Jeg pleier alltid å starte med potetene. Når de er ferdige så siler jeg av vann og lar de stå med lokk. Det går kjempefint:-) Anonymous poster hash: ed08c...60a Supert! Må lage klar potetene og gratengen før jeg henter for at vi skal rekke å spise middag før alle ungene skal av sted på aktiviteter. Litt sånn alt skal skje akkurat klokken 17.00 i dag (en har kamp, en skal være dommer, en skal i bursdag og en på trening, alt til samme klokkeslett, men på tre ulike steder, herlig! ) HI Anonymous poster hash: 1c483...1c3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Det er ekstra godt å legge et kjøkkenhåndle over dem. Altså helle av vannet, ha på kjøkkenhåndle og så grytelokk. Holder bedre på varme og fuktighet da Anonymous poster hash: dac0b...88e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Må for all del ikke la de stå i vannet de har kokt i. Da fortsetter de jo å koke og vil bli fullstendig overkokt. Hell av vannet og legg over et kjøkkenhåndkle før du tar lokket på pannen igjen. Da holder de seg varme uten å koke i hel Anonymous poster hash: 5be55...df5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Takker for gode tips! HI Anonymous poster hash: 1c483...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå