Gå til innhold

Redd for to barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slet/sliter oss ut med førstemann, venter andremann. Første barnet har vært og er veldig krevende. Skrek omtrent konstant fra dag 2 etter fødsel, og nå fortsatt endel slit 2 år etterpå. Det er veldig mye vilje, trass og stahet om dagen. Kjenner jeg er redd for hvordan det blir med to barn. Noen med to barn der førstemann var vanskelig som vil fortelle?

Anonymous poster hash: e9009...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går på skinner :) iallefall i forhold til førsten min som var og er krevende. 2 år mellom dem, og det er fortsatt størsten som krever mest. Når man er vant til det, så blir nr to et barneskirenn i forhold :)

Skrevet

Nr 1 var paradigmeskifte.

Nr 2 var ei pølse i slaktetida. 😊

Anonymous poster hash: be613...f6b

Skrevet

Første er sta, trassig, hadde kolikk som baby og er rett og slett veldig krevende. Nummer 2 er blid og fornøyd, smiler hele tiden, gjør som hun får beskjed om å var verdens snilleste og roligste som baby.

Anonymous poster hash: bcc9c...443

Skrevet

Min første var så utagerende, aktiv og trassig. At det ble 6 år til nestemann kom, og det så en stund ut som førstemann skulle bli enebarn, grunnet hvor krevende hun var. Så kom nestemann, og kunne ikke fått et enklere barn, har ikke vært noe trass eller utagering, rolig barn.

Anonymous poster hash: 043cc...219
Skrevet

Samme her. Første to årene med nr 1 var verre enn både to og tre tilsammen! Nr 1 her var også en utfordring, men etter 2,5 år ble alt så mye lettere!

Anonymous poster hash: c7fc8...d98

Skrevet

Første er veldig aktiv og har vært det siden hun var i magen. Hun er vel ikke akkurat vanskelig, men krevende nok til tider. Faktisk enda mer nå når hun har passert 3. Veldig trassig og sta! Yngste på 9 måneder er bare kjempegrei og rolig. Får vel sine perioder etterhvert hun også, men ingenting som tyder på at hun blir i nærheten av det storesøster var! Det jeg gruer meg aller mest til er det kommende året fram til storesøster blir 4 år. Det sies nemlig at de blir enklere da... :) Venter nr 3 nå, og ser ikke svart på det heller. For jeg vet at om et års tid vil de to eldste kunne leke mye mer sammen, og det sparer meg for mye av den tiden jeg nå må bruke på å underholde barna.

Anonymous poster hash: dabda...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...