Gå til innhold

Dere som slanker dere, frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere til frokost?

Jeg har prøvd havregrøt av 1 dl gryn, 1 dl melk og 2 dl vann kokt inn, og så blandet inn 50 g Cotte chees for å få i meg litt protein.

Veldig greit, men jeg blir så utrolig fort sulten igjen..

Trenger innspill til hva annet jeg eventuelt kan spise til frokost

Anonymous poster hash: 424c6...3c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hørtes veldig lite ut jeg. Å bli mett til frokost er jo ganske viktig og lurt om man slanker seg, ellers er det lett å spise mer utover dagen.

Jeg spiser frokostbalnding med hakkede nøtter, litt tørket frukt, linfrø, gresskarkjerner, solsikkefrø og sesamfrø som jeg blander sammen med havrefras og havre flakes og har cultura naturell på. Veldig godt og mettende. Jeg er ikke sulten før langt utpå dagen. Spiser en ganske stor porsjon da.

Anonymous poster hash: e375f...c8f
Skrevet

Fettkaffe. Holder meg mett til langt på dag

Anonymous poster hash: 14751...c68

Skrevet

Salat med en boks kikerter i.

Anonymous poster hash: 83a28...d32
Skrevet

En stoor kaffe og en passe stor skål med kellogs all bran med skummet melk. Holder meg mett i 3 timer.

Anonymous poster hash: 1f4a0...7d0
Skrevet

En stor bolle ekte gresk youghurt(den med 10% fett og ikke den magre varianten fra Synnøve) med linfrø, bær eller banan. Går mett til lunsj, minst :)

Anonymous poster hash: 9120b...b45
Skrevet

En brødskive med gulost og et glass melk. Orker sjeldent å tenke på morgen

Skrevet

Jeg spiser yoghurt naturell m/ 1 ss. syltetøy uten tilsatt sukker, linfrø, havregryn/4 korn med nøtter eller bær på.

Anonymous poster hash: 1847d...241
Skrevet

Spiser en brødskive med ost eller kjøttpålegg + et lite glass juice til frokost.

Anonymous poster hash: 96987...803
Skrevet

Hva i all verden er det?

Skrevet

Hva i all verden er det?

Kaffe med smør og kokos

Skrevet

Slanker meg alltid noen dager i uka, men får i meg tilsvarende mer de andre dagene så vekta er stabil  :spise:

Det som holder meg mett lenge og er kalorifattig er 2 rugsprø med leverpostei og agurk eller paprika.

Skrevet

Grønnsaksjuice.

Skrevet

Hva i all verden er det?

Kaffe med smør og kokos

Og egg :)

Skrevet

Frukt og grønt. Litt egg, rent kjøtt for å få proteiner.

Anonymous poster hash: 81fa0...e42

Skrevet

Jeg slanker meg ikke, men den porsjonen du spiser, er halvparten av hva min yngste spiste før han fylte ett. Ikke rart du blir fort sulten!

Skrevet

Hva i all verden er det?

Kaffe med smør og kokos

Å grøss og gru! Det hørtes usannsynlig ekkelt ut :eeeh:

Skrevet

Går på Grete Roede, og spiser ofte en tilsvarende frokost (havregrøt laget på 1dl havregryn, 1 dl vann og 1,5 dl melk). Blir mett nok av det, jeg, og det er akkurat innenfor kalorimengden jeg skal spise (er på meny 2 for langvarig vektnedgang, så det er ikke "sultemodus" heller ;)). Men spiser du mellommåltider? Du trenger å få i deg noe mer mat før lunsj, f.eks. noen grønnsaker, en frukt eller 20 mandler. Det er viktig å spise ofte når man har kalorifattige måltider. :)

Anonymous poster hash: 4701b...119
Skrevet

En herbalife-shake. Jeg trenger ikke mye til frokost, går fint på en sånn frem til middag. Spiser heller store måltider  til middag og kvelds, for det er da jeg faktisk er sulten.

Skrevet

En yoplait 0% yoghurt protein med müsli i og et glass juice. Spiser da neste måltid 3 timer senere.

Anonymous poster hash: 50306...7a5

Skrevet

Hva i all verden er det?

Kaffe med smør og kokos

Å grøss og gru! Det hørtes usannsynlig ekkelt ut :eeeh:

Smaker kaffe latte. Veldig godt :-) Jeg gidder ikke spise ting jeg ikke liker selvom jeg går ned i vekt

Skrevet

Alternativ:

1. lavkarbo knekkebrød med hvitost, smør og skinke f.eks

2. Smoothie. et rått egg, 100 gr bringebær, en skje gresk yoghurt, en dæsj fløte, et glass vann.

3. Proteinshake - eqology heter den. LCHF og kun naturlige ingredienser. Anbefales!!

4. Omelett med skinke, salami, purreløk og masse ferske urter.

5. Rester etter middag.

Jeg drikker også alltid en kopp kaffe på morgenen.  Iblant så tar jeg en dæsj fløte og stevia oppi hvis jeg har lyst på noe godt å drikke :)

Anonymous poster hash: d7f3d...4ce
Skrevet

Går på Grete Roede, og spiser ofte en tilsvarende frokost (havregrøt laget på 1dl havregryn, 1 dl vann og 1,5 dl melk). Blir mett nok av det, jeg, og det er akkurat innenfor kalorimengden jeg skal spise (er på meny 2 for langvarig vektnedgang, så det er ikke "sultemodus" heller ;)). Men spiser du mellommåltider? Du trenger å få i deg noe mer mat før lunsj, f.eks. noen grønnsaker, en frukt eller 20 mandler. Det er viktig å spise ofte når man har kalorifattige måltider. :)

Anonymous poster hash: 4701b...119

Takk, spiser ikke mellommåltid, men da tror jeg at jeg prøver litt til og føyer på et lite mellommåltid med frukt eller grønnsaker :)

HI

Skrevet

Tusen takk jenter.

Her var det mange fine tips :)

HI

Skrevet

Hjemmelagede knekkebrød. Jeg blir ofte fort veldig lei av knekkebrød, men etter at jeg prøvde å lage mine egne for snart 6 mnd siden, er jeg ikke lei ennå. Bruker helt vanlig pålegg. Går mye i ost/skinke eller makrell i tomat. Unngår stort sett det meste av brød i uka. Skeier ut i helga...😊 Har jeg god tid hender det jeg lager feks kyllingsalat. (Er ikke særlig gla i hverken grøt eller yoghurt.)

Anonymous poster hash: b4cf3...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...