Gå til innhold

hva syns du om denne kjolen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine med solbrun hud:)))!

Gå for de!

Skrevet

Synes begge var fine

Anonymous poster hash: 35190...382

Skrevet

Vurderer og bestille begge, syns de var flotte kjoler. 

Anonymous poster hash: 4ff45...497
Skrevet

Kjempefine til de som har kropp til det:-)

Anonymous poster hash: 9b71f...fbb

Skrevet

HI:

Aldri hørt om den nettsiden før, har du bestilt der tidligere?

Og har de ikke str xs der, eller er s som en xs?

Skrevet

Jeg likte den nederste best :) 

Begge var fine. Den øverste vil jeg tippe er finest hvis man er ganske slank.

Skrevet

Ja til den første, men den andre ser litt for puffy ut.. vanskelig å se hvordan den vil se ut på.

Anonymous poster hash: ed356...d0c
Skrevet

Kjempefine!! Men tror man bør være rimelig slank i begge....

Billige var de også :)

Hmmmmm... Kanskje jeg skal ha :P

Skrevet

Twintipp: Kun bestilt interiør derfra før. Men de har mye flotte klær!

Skrevet

Bruker normalt str 36/38, vanskelig og vite hvordan disse klærne er på str da.. HI

Skrevet

Bruker normalt str 36/38, vanskelig og vite hvordan disse klærne er på str da.. HI

Sjelden jeg finner klær jeg bare liker med en gang, men de kjolene der i sommer tror jeg vil bli lekre altså:)))

Ok.. Tenkte kanskje siden de ikke opererte med xs at s tilsvarte det hos de.. Hmm...

Skrevet

Sjelden jeg finner klær jeg bare liker med en gang, men de kjolene der i sommer tror jeg vil bli lekre altså :)))

Ok.. Tenkte kanskje siden de ikke opererte med xs at s tilsvarte det hos de.. Hmm...

Rent tippet vil jeg tro at ei som passer XS i nordiske str sikkert passer S i utenlandske str.. Hvis ikke kan du jo selge dem videre eller sende de tilbake om de ikke passer :)

Skrevet

Likte i grunn ingen av de, men så er nå smaken som baken da. Liker du de og har kropp til å bære de er det jo kjoler til en veldig rimelig penge da

Anonymous poster hash: fe209...9d6
Skrevet

Beklager men de var rett og slett usedvalig tacky.

Anonymous poster hash: e2941...96d
Skrevet

Begge var fine.

Første må sitte som et skudd for å se bra ut, hvis ikke blir den som en sekk.

Andre var kjempefin.

Anonymous poster hash: 6f6d4...bf8

Skrevet

Bruker normalt str 36/38, vanskelig og vite hvordan disse klærne er på str da.. HIAnonymous poster hash: 4ff45...497

Sjelden jeg finner klær jeg bare liker med en gang, men de kjolene der i sommer tror jeg vil bli lekre altså :)))Ok.. Tenkte kanskje siden de ikke opererte med xs at s tilsvarte det hos de.. Hmm...

Rent tippet vil jeg tro at ei som passer XS i nordiske str sikkert passer S i utenlandske str.. Hvis ikke kan du jo selge dem videre eller sende de tilbake om de ikke passer :)Anonymous poster hash: 4ff45...497

Dette er klær som går opp til flere ganger XL (xxxl?), plussize-klær begynner ofte på S :)

Anonymous poster hash: 52265...162

Skrevet

Står en str tabell under kjolene, kan være lurt og måle seg selv før man bestiller. 

Skrevet

På den nederste kjolen står det i str sammenligning at S tilsvarer en str 34 i EU str. 

Skrevet

Den første er for kort, den andre er fin.

Skrevet

Jeg vil nesten si det slik at dersom du trenger hold-in ville jeg ikke en gang vurdert den første. Du skal ha en rimelig flott timeglassfigur for at den skal se pen ut på.

Anonymous poster hash: f0d0e...519
Skrevet

Nummer en tror jeg ikke er fin i virkeligheten, og synes egentlig den ser billig ut (og litt for kort). Nummer to var fin.

Skrevet

Nummer to var fin, men jeg reagerer litt på størrelsene. Tror den er pluss-size hele veien, Small i denne kjolen er midje: 88, liv:72 og det tilsvarer en vanlig large.

Anonymous poster hash: cf41a...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...