Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Har hatt en trille stående i garasjen, nå er det svarte prikker på stoffet som ikke går bort i vask. Ville dere kastet den eller kan den brukes? Brukes kun på reiser, har en annen bruksvogn. Anonymous poster hash: a08dd...9ef
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Ville ikke brydd meg i deres tilfelle, hvor den kun brukes på reiser. Men ville lagret den annerledes fra nå. Anonymous poster hash: fc980...ec5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Tenker bare litt på at hun faktisk sover i vognen de gangene den brukes, stort sett 2 timer 2-3 dager på rad. Ligger og puster inn mugg da? Hehe, hysterisk ja Anonymous poster hash: a08dd...9ef
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Jeg ville aldri latt barna mine sove i en vogn det hadde vært mugg i. Anonymous poster hash: 23a57...54b
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Tenker bare litt på at hun faktisk sover i vognen de gangene den brukes, stort sett 2 timer 2-3 dager på rad. Ligger og puster inn mugg da? Hehe, hysterisk ja Anonymous poster hash: a08dd...9ef Hvis hun skal sove i den, ville jeg ikke brukt den. Jeg tenkte ikke på at mange triller har en rygg som kan legges ned i så den kan brukes til å sove i Anonymous poster hash: fc980...ec5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Det kan være jordslag. Veldig vanlig at det setter seg på kalesjer o.l. Det kan fjernes med eddik og vann. Se link http://www.kjerringrad.com/jordslag-356.html Anonymous poster hash: fe1c5...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå