Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Har en gutt i magen og vurderer dette navnet. Anonymous poster hash: 19b94...18c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Jeg kjenner 4 stykker som heter det og synes det er et veldig fint navn. Det er ikke veldig mye brukt, men samtidig et godt gammelt navn. De jeg kjenner som heter det er 9 år, 35 år, 44 år og 62 år. Anonymous poster hash: 89c79...741
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Det er fint, hvis jeg legger fra meg at jeg kjenner en frekk unge som heter det Men før den ungen kom til verden, likte jeg navnet godt! Anonymous poster hash: 5ea47...37e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Da liker jeg Bjørnar bedre Anonymous poster hash: 52e36...88a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Elsker navnet! 😊 Anonymous poster hash: 3926f...adf
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Veldig fint 😃 Jeg har en nevø på 7 år som heter det 😊
Nyttårs barn Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Veldig fint og et stødig ujålete navn på en liten gutt!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Veldig hyggelig å høre 😊. Når folk spør om hva vi tenker å kalle gutten og vi sier "Bjørn ", blir de fleste så rare. Som om de ikke liker det i det hele tatt og ikke vet hva de skal si. Mulig jeg tolker litt mye og er oversensetiv da 😉. Jeg liker det i alle fall veldig 😊 Hi Anonymous poster hash: 19b94...18c
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Samme reaksjon fikk vi på guttene våre. svigermor gikk så langt som å si at hun håpet at det ble en jente fordi hun absolutt ikke likte navnet. Men alle som var skeptiske syns de har fine navn nå :-) Bjørn er flott, velg det hvis dere vil!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Fint, men må si jeg liker Vebjørn mye bedre. Anonymous poster hash: 42371...ed5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Liker Jørn bedre. Eller Bjørn Erik, Bjørn Arne, Bjørn Ole. Anonymous poster hash: 6f709...51a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Ser for meg en mann som er 50+ med ølmage... Da er Bjørnar bedre. Anonymous poster hash: 1fcd2...c26
Stridsmøy Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Veldig hyggelig å høre 😊. Når folk spør om hva vi tenker å kalle gutten og vi sier "Bjørn ", blir de fleste så rare. Som om de ikke liker det i det hele tatt og ikke vet hva de skal si. Mulig jeg tolker litt mye og er oversensetiv da 😉. Jeg liker det i alle fall veldig 😊 Hi Anonymous poster hash: 19b94...18c Viktigste er at du og barnefar liker navnet. Og har dere bestemt dere, så lukk ører og øyer for andre folks reaksjoner. Er alltid noen som har innvendinger. Og den eldre generasjonen har hatt sin valgmulighet med navn, nå er det deres tur til å velge selv uten å få deres meninger tredd nedover hodet. Hos oss var faktisk en som skulle snakke oss fra navnet vi hadde valgt. Og vedkommende hadde i sin tid vært så oppfinnsom med å velge et navn med junior bak...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #19 Skrevet 6. mai 2015 Min gutt på 3 år heter Bjørn ❤️ Bare fått fine kommentarer! Kjør på! Du angrer ikke på det flotte valget 😉 Anonymous poster hash: 4ef04...127
ma(G)ma med to små :) Skrevet 6. mai 2015 #20 Skrevet 6. mai 2015 Jeg synes Bjørn er et flott navn! Kunne ha vurdert det selv Liker også Bjørnar og Torbjørn Mange var skeptiske til navnene vi valgte til våre barn også. Vi har også valgt tradisjonelle og stødige navn. Jeg var usikker en liten stund, siden så mange var skeptiske, men jeg er veldig fornøyd med navnene nå, og alle rundt oss har blitt vant med dem. Flere har også i ettertid sagt at de liker navnene veldig godt. Gå for det dere vil. De andre blir vant til det, og et stødig navn er godt å ha! Våre barn heter Elida og Torvald
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #22 Skrevet 6. mai 2015 Veldig fint! Tradisjonelt, ujålete og stødig. Folk reagerer sikkert bare fordi de ikke er vant med at vår generasjon velger "gammeldagse" navn, de forventer sikkert Lukas, Marhias eller Leander (fine navn det og da!) Anonymous poster hash: 30f93...72e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #23 Skrevet 6. mai 2015 Bjørn er kjempefint navn! Syns det står best alene :-) Anonymous poster hash: 5a53a...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå