Gå til innhold

Hva med Bjørn da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt i magen og vurderer dette navnet.

 

Anonymous poster hash: 19b94...18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner 4 stykker som heter det og synes det er et veldig fint navn.

 

Det er ikke veldig mye brukt, men samtidig et godt gammelt navn. De jeg kjenner som heter det er 9 år, 35 år, 44 år og 62 år.



Anonymous poster hash: 89c79...741
Skrevet

Stødig og tradisjonsrikt navn.

Skrevet

Ok, men ingen favoritt.

Skrevet

Det er fint, hvis jeg legger fra meg at jeg kjenner en frekk unge som heter det :P

Men før den ungen kom til verden, likte jeg navnet godt!

 

Anonymous poster hash: 5ea47...37e

Skrevet

Da liker jeg Bjørnar bedre :)

 

Anonymous poster hash: 52e36...88a

Skrevet

Elsker navnet! 😊

 

Anonymous poster hash: 3926f...adf

Skrevet

Veldig fint 😃 Jeg har en nevø på 7 år som heter det 😊

Skrevet

Bjørn er et godt navn. 

Skrevet

Veldig fint og et stødig ujålete navn på en liten gutt!

Skrevet

Veldig hyggelig å høre 😊. Når folk spør om hva vi tenker å kalle gutten og vi sier "Bjørn ", blir de fleste så rare. Som om de ikke liker det i det hele tatt og ikke vet hva de skal si. Mulig jeg tolker litt mye og er oversensetiv da 😉. Jeg liker det i alle fall veldig 😊

Hi

 

Anonymous poster hash: 19b94...18c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Samme reaksjon fikk vi på guttene våre. svigermor gikk så langt som å si at hun håpet at det ble en jente fordi hun absolutt ikke likte navnet. Men alle som var skeptiske syns de har fine navn nå :-)

Bjørn er flott, velg det hvis dere vil!

Skrevet

Fint, men må si jeg liker Vebjørn mye bedre.

 

Anonymous poster hash: 42371...ed5

Skrevet

Liker Jørn bedre. Eller Bjørn Erik, Bjørn Arne, Bjørn Ole.



Anonymous poster hash: 6f709...51a
Skrevet

Ser for meg en mann som er 50+ med ølmage...

 

Da er Bjørnar bedre.



Anonymous poster hash: 1fcd2...c26
Skrevet

Veldig hyggelig å høre 😊. Når folk spør om hva vi tenker å kalle gutten og vi sier "Bjørn ", blir de fleste så rare. Som om de ikke liker det i det hele tatt og ikke vet hva de skal si. Mulig jeg tolker litt mye og er oversensetiv da 😉. Jeg liker det i alle fall veldig 😊

Hi

 

Anonymous poster hash: 19b94...18c

Viktigste er at du og barnefar liker navnet. Og har dere bestemt dere, så lukk ører og øyer for andre folks reaksjoner. Er alltid noen som har innvendinger. Og den eldre generasjonen har hatt sin valgmulighet med navn, nå er det deres tur til å velge selv uten å få deres meninger tredd nedover hodet.

 

Hos oss var faktisk en som skulle snakke oss fra navnet vi hadde valgt. Og vedkommende hadde i sin tid vært så oppfinnsom med å velge et navn med junior bak...

Skrevet

Min gutt på 3 år heter Bjørn ❤️

Bare fått fine kommentarer!

Kjør på! Du angrer ikke på det flotte valget 😉

 

Anonymous poster hash: 4ef04...127

Skrevet

Jeg synes Bjørn er et flott navn! Kunne ha vurdert det selv :)

 

Liker også Bjørnar og Torbjørn :)

 

 

Mange var skeptiske til navnene vi valgte til våre barn også.

Vi har også valgt tradisjonelle og stødige navn.

Jeg var usikker en liten stund, siden så mange var skeptiske, men jeg er veldig fornøyd med navnene nå, og alle rundt oss har blitt vant med dem. Flere har også i ettertid sagt at de liker navnene veldig godt.

 

Gå for det dere vil. De andre blir vant til det, og et stødig navn er godt å ha!

 

Våre barn heter Elida og Torvald :)

Skrevet

Koslig navn det :)

Skrevet

Veldig fint! Tradisjonelt, ujålete og stødig.

 

Folk reagerer sikkert bare fordi de ikke er vant med at vår generasjon velger "gammeldagse" navn, de forventer sikkert Lukas, Marhias eller Leander (fine navn det og da!) :)

 

Anonymous poster hash: 30f93...72e

Skrevet

Bjørn er kjempefint navn!

 

Syns det står best alene :-)

 

Anonymous poster hash: 5a53a...04a

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Klassisk, stødig og flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...