Gå til innhold

Herpes, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seriøst verandaleppe, det utvikler seg så fort! Så ille at jeg til og med lot ungen bli hjemme fra bhg. Vil ikke ut av døra med det greiene her i ansiktet... Huff.. Noen som vet om god krem o.l som jeg kan ta på for å få det til å roe seg og bli borte fortere?

Anonymous poster hash: 4285a...616
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zovirax. 2 g er unntatt fra reseptplikt. Mener du må begynne innen 72 timer etter at utbruddet har startet.

Anonymous poster hash: 70143...677

Skrevet

Startet i går, og har bare eksplodert, så det blir innen 72 timer da. :) Vil den redusere blemmene?

Skrevet

Tips til neste gang: når du kjenner det kommer, hold en isbit mot leppa. Det har hjulpet meg mange ganger. Kan også anbefale munnsårplaster!

Anonymous poster hash: 081ca...343

Skrevet

Takk :) Håper det ikke blir noen neste gang.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du skal smøre leppa med en gang du kjenner den karakteristiske stikkingen/kløen i starten av et utbrudd. Det kan dempe utbruddet mye.

Skrevet

Ja, men merket ikke noe før jeg plutselig var rød og øm, en snau time etter var det hovent og blemme på gang. Ingen kløe som forvarsel. :( Men har kjøpt vectavir i dag og krysser fingrene for at den er effektiv. :)

Skrevet

Lysin og C-vitamin med det samme du kjenner noe, det bruker å hindre større utbrudd og forkorte utbrudd.

Pass på at du bygger opp immunforsvaret ditt, for utbrudd kommer som regel når immunforsvaret er lavt.

Anonymous poster hash: 807b0...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...