Gå til innhold

350 kr for pass av barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte om ei som får betalt 350 kr for pass av en 2 åring i ca 8 timer mens mor er på jobb i helgene. Så hun får 700 kr for en helg. Synes det er lite. Synes denne jenta blir utnyttet.

Anonymous poster hash: d0aee...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 6270a...f75

Skrevet

Hvor gammel er jenta

Anonymous poster hash: a475a...567

Skrevet

Dekker mor mat og aktiviteter for jentene?

Skrevet

Er barna søsken?

Skrevet

Jenta tror jeg er rundt 20 årene og de er ikke søsken. Hun kan spise maten som er der, men må bruke kollektivt for å komme dit.

Skrevet

Synes det er veldig lite. 43 kr/t???

Burde hatt 100kr timen.

Anonymous poster hash: 2f5bc...034

Skrevet

Jeg vil svare både ja og nei,det et lite om dette er en jobb.

Men 350kr er mat på bordet en uke om man er student.

Mor burde kanskje dekke reise og. Vi vet heller ikle om denne jenta får klær, varer, andre ting.

Alt her i livet handler ikke om å tjene seg rik.

Er denne mammaen alene?

Tjener hun godt?

350 kr kan være det hun har råd til.

alt her i verden er ikke sort hvitt.

Jeg hadde gjerne passet et barn for 350. kr en dag innimellom. Også 700 kr for en helg. Om jeg hadde kapasitet .

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Flaut. Alt for lite.

Skrevet

Jeg kunne passet i helga for 700 om det var noen jeg kjente, eller det var noen som jeg visste trengte det. Da jeg var 20 så synes jeg det var gøy å passe barn, så da kunne jeg i hvertfall glatt gjort det

Anonymous poster hash: 79aac...688
Skrevet

Det er ikke veldig lite. Det går rett i lomma på jenta, og ho har en grei jobb som ho sikkert synes er gøy:) (jeg synes hvertfall det var gøy før når jeg var ung)

Regner med moren gir med penger hvis de skal finne på noe, og ho får jo mat som du sier:)

Det er ikke lett for unge å få seg ettermiddag/Helge jobber, så jeg vil tro at å gjøre dette et par helger i måneden for 1400kr kommer godt med for jenta:)

Anonymous poster hash: 372a8...3e2

Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 6270a...f75

Ok

Skrevet

Fikk 150 kr dag for pass av to barn på 4 og 9 år når jeg var 17. 8 timer flere ganger i uka. DET var lavt det!! Alenemor og hadde ikke råd til mer.

Anonymous poster hash: f03fb...03e

Skrevet

Hvorfor bryr du deg med dette viss du TROR jenta er 20 år, da er det ikke din sak.

Anonymous poster hash: 14bb0...fdf

Skrevet

Hørte om ei som får betalt 350 kr for pass av en 2 åring i ca 8 timer mens mor er på jobb i helgene. Så hun får 700 kr for en helg. Synes det er lite. Synes denne jenta blir utnyttet.

Med tenke på at ho mest antagelig ikke betaler skatt, så er det ikke så lite. Si mor tjener rundt en tusenlapp etter skatt. Da sitter jo kun igjen med 650 kr etter en arbeidsdag. Skal jo betale mer, så er det jo nesten ikke lønnsomt å jobbe.

Anonymous poster hash: a6781...07d

Skrevet

Synes det er vanskelig å svare på.

Hvis man skal betale barnepike fks 100kr timen, og kanskje tjener 120kr etter skatt. Da kan man like gjerne la være å jobbe?

Og uansett så er det barnepiken som

Selv velger å si ja eller nei.

Jeg hadde gjort det om jeg var ung og studerte. Istedenfor å feste bort penger.

Anonymous poster hash: 1908c...ea5

Skrevet

JEg er dagmamma og får 350kr for 9 timer FØR skatt. Syns ikke hun får for lite. MEn om hun er gammel nok burde hun tatt en annen jobb.

Anonymous poster hash: e2b23...5e6
Skrevet

Har selv barnepike da jeg jobber skift. ca 6 i mnd. Av og til 7, kommer an på min turnus. Hun får 3500 i mnd. Går mye penger i barnepass, da jeg også må betale for dagtid til annen instans. Om hun bare passer av og til, synes jeg ikke det er lite. Kan jo hende moren ikke tjener så mye selv innen sitt yrke. Vil jo være opp til barnevakta om hun godtar summen eller ikke.

Anonymous poster hash: 8ec0d...153

Skrevet

Utnyttet blir hun bare om hun er i en posisjon der hun "må" ta til takke med denne lønnen, og jobben. Som i at hun er ulovlig innvandrer uten arbeidstillatelse e.l.

Utover det er det vel knappest ditt anliggende.

Anonymous poster hash: 72705...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...