Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Jeg vet at ikke utseende ikke er det viktigste, men sønnen min har gleda seg så til å få ny sekk, men han liker virkelig ikke skumle dyr og fresende biler. Så ønsker en sekk som er helt vanlig/nøytral/uten trykk. Anonymous poster hash: 457c6...cbd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Vi har denne http://helsportweb22.dev.b.web.a2n.no/no/produkter/RYGGSEKKER/TREK/Elg oger veldig fornøyd med den. Den sitter veldig bra på ryggen til vår gutt Det eneste er at den bare har ett stort rom slik at matboks og drikkflaske må være i samme rom som skolebøkene (drikkeflasken kan også være i det utvendige rommet på siden) Anonymous poster hash: 2be59...1ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Ser at linken ble feil så her er den igjen (forhåpentligvis riktig denne gangen): http://helsportweb22.dev.b.web.a2n.no/no/produkter/RYGGSEKKER/TREK/Elg Anonymous poster hash: 2be59...1ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Vi har den som er størrelse 20 liter og passer til rygglengde 5-9 år Anonymous poster hash: 2be59...1ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Bergans er et godt alternativ, men jeg ville sett på beckmann sine fra i år blandt annet en med romskip på som er kjempefin pass på at sekken sitter godt på ryggen Anonymous poster hash: 8f02e...749
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Bergans er supergode sekker! Ingen skumle ting på våre sekker De må ha den første sekken i tre skoleår, og vi har derfor vektlagt et nøytralt utseende på dem. De ser ut som nye selv etter flere år. Anonymous poster hash: 121ab...989
Mpus Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Troll har også fine skolesekker. Hvilke motiver de har er jeg usikker på.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Vi fant ut at førsteklassingene får sekk på skolen Så det å kjøpe ny sekk til dem er egentlig litt bortkasta Anonymous poster hash: 0d455...656
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 De store kjente merkene som alle er godkjent og anbefalt av fysioterapeuter i Norge er Beckmann, Bergans, Danå og Troll. Anonymous poster hash: e1e7a...9a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Troll har gode sekker. 3. klassingen her har det, og så slipper han å ta feil sekk siden 90% av de andre guttene har Beckmann sin fotballsekk Anonymous poster hash: 85e54...c57
Sanchin Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Troll har gode sekker. 3. klassingen her har det, og så slipper han å ta feil sekk siden 90% av de andre guttene har Beckmann sin fotballsekk Anonymous poster hash: 85e54...c57 Akkurat det er et veldig godt argument jeg ikke hadde tenkt på før jeg leste det her da jeg lette etter sekk til førsteklassingen. Vi endte opp med Bergans-sekk, og er vel eneste som ikke har Beckmann på det trinnet.
Firekids Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Ticket to Heaven. Er i hvert fall langt finere og mye brukt i Danmark. Jeg kjøpte en knallgul en i sommer. Mange som lurer på hvor den er kjøpt ja. 😊
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Hvis ikke barnet absolutt vil ha beckmann, så anbefaler jeg aboslutt å sjekke ut alternativer. Den sekken er kjempetung (2 kg - atlså skal et barn på 20 kg ikke ha noe i sekken før den er for tung egentlig - barn skal helst bære max 10 prosent av kroppsvekten). Her i huset var det ikke snakk om noe annet en beckmann fordi det hadde bestisen. Vi bøyde av fordi det var så viktig for henne, men vurderer nå sterkt å kjøpe en tursekk i tillegg til privat bruk på turer osv. Anonymous poster hash: 2acaf...303
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Men hvilke alternativer anbefaler du da, siste anonym. Han har kikka mest på den sekken med romskip, men han liker ikke at det er et haiansikt på den. Jeg er jo i grunn enig, why? Det finnes jo så mange fine farger og mønster i verden. Anonymous poster hash: 457c6...cbd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Vi fant ut at førsteklassingene får sekk på skolen Så det å kjøpe ny sekk til dem er egentlig litt bortkasta Anonymous poster hash: 0d455...656 Det er jo ikke alle steder de får det da. Anonymous poster hash: a7c3a...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå