TanteTroll Skrevet 6. mai 2015 #26 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Tenker du på den som var formet som et kremmerhus?Anonymous poster hash: cfa99...fdb Nei, tror den var firkantet den også, men helt andre farger og innhold enn stjerneposen.Den inneholdt mer sjokolade, tror det var div. småsjokolader, det var noen sjokolademus, en liten dropseske, noen peppermynte eller jordbærkarameller i... blant annet... om jeg ikke husker feil Anonymous poster hash: ddb5e...837 Hmm, den kan jeg ikke huske..Anonymous poster hash: cfa99...fdb Det var den beste! :)Stjerneposen var jo bare sånn ekkelt i.... i den andre var det god sjokolade Anonymous poster hash: ddb5e...837 Barne-tv posen? Endret 6. mai 2015 av TanteTroll
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #27 Skrevet 6. mai 2015 Ti-kroning til lørdagsgodt! En mynt? Å nei du, i min barndom var en tier en seddel, og mye verdt. Lørdagsgodt til fem kroner var nok maks, men vi fikk masse for den også, siden karameller kosta ti ØRE pr stykk. Anonymous poster hash: 00c66...3cd He-he... ca like gamle, vi Jeg husker til og med at vi kunne kjøpe noen smågodttyper (karameller og drops) til fem øre stykket! Og da kunne vi fremdeles bruke de stooore femørene om vi hadde en av dem. Og smågodt kjøpte vi ved å fortelle hvilken type vi ville ha og hvor mange av hver sort, så plukket kioskdama/-mannen det i spissposer Anonymous poster hash: ddb5e...837 Er dere 50 år?? Anonymous poster hash: d2914...f51 Straks. Har du problemer med det? Anonymous poster hash: d8250...3c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #28 Skrevet 6. mai 2015 Ti-kroning til lørdagsgodt! En mynt? Å nei du, i min barndom var en tier en seddel, og mye verdt. Lørdagsgodt til fem kroner var nok maks, men vi fikk masse for den også, siden karameller kosta ti ØRE pr stykk. Anonymous poster hash: 00c66...3cd He-he... ca like gamle, vi Jeg husker til og med at vi kunne kjøpe noen smågodttyper (karameller og drops) til fem øre stykket! Og da kunne vi fremdeles bruke de stooore femørene om vi hadde en av dem. Og smågodt kjøpte vi ved å fortelle hvilken type vi ville ha og hvor mange av hver sort, så plukket kioskdama/-mannen det i spissposer Anonymous poster hash: ddb5e...837 Er dere 50 år?? Anonymous poster hash: d2914...f51 Nei, har tre år å gå på. Anonymous poster hash: 00c66...3cd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #29 Skrevet 6. mai 2015 Ti-kroning til lørdagsgodt! En mynt? Å nei du, i min barndom var en tier en seddel, og mye verdt. Lørdagsgodt til fem kroner var nok maks, men vi fikk masse for den også, siden karameller kosta ti ØRE pr stykk. Anonymous poster hash: 00c66...3cd He-he... ca like gamle, vi Jeg husker til og med at vi kunne kjøpe noen smågodttyper (karameller og drops) til fem øre stykket! Og da kunne vi fremdeles bruke de stooore femørene om vi hadde en av dem. Og smågodt kjøpte vi ved å fortelle hvilken type vi ville ha og hvor mange av hver sort, så plukket kioskdama/-mannen det i spissposer Anonymous poster hash: ddb5e...837 Er dere 50 år?? Anonymous poster hash: d2914...f51 Straks. Har du problemer med det? Anonymous poster hash: d8250...3c5 Haha, kongesvar. Når du straks er 50 burde du vel heller sitte i gyngestolen og sikle? (Virker som de på 20 mener det, gleder meg til de blir "gamle" selv og innser at de er eksakt den samme personen som før;-) Anonymous poster hash: 08c46...aa2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #30 Skrevet 6. mai 2015 Ti-kroning til lørdagsgodt! En mynt? Å nei du, i min barndom var en tier en seddel, og mye verdt. Lørdagsgodt til fem kroner var nok maks, men vi fikk masse for den også, siden karameller kosta ti ØRE pr stykk. Anonymous poster hash: 00c66...3cd He-he... ca like gamle, vi Jeg husker til og med at vi kunne kjøpe noen smågodttyper (karameller og drops) til fem øre stykket! Og da kunne vi fremdeles bruke de stooore femørene om vi hadde en av dem. Og smågodt kjøpte vi ved å fortelle hvilken type vi ville ha og hvor mange av hver sort, så plukket kioskdama/-mannen det i spissposer Anonymous poster hash: ddb5e...837 Er dere 50 år?? Anonymous poster hash: d2914...f51 Jeg er 32 og det husker jeg og. Altså kjøpte smågodt ved å si hvor mye vi skulle ha av hver ting. Var på 90-tallet det. Anonymous poster hash: d6810...bfd Jeg er 34 og husker også det, men tenkte på det med 10-kroner i seddelform. Jeg husker bare den lubne mynten. Anonymous poster hash: d2914...f51
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #31 Skrevet 6. mai 2015 Ti-kroning til lørdagsgodt! En mynt? Å nei du, i min barndom var en tier en seddel, og mye verdt. Lørdagsgodt til fem kroner var nok maks, men vi fikk masse for den også, siden karameller kosta ti ØRE pr stykk. Anonymous poster hash: 00c66...3cd He-he... ca like gamle, vi Jeg husker til og med at vi kunne kjøpe noen smågodttyper (karameller og drops) til fem øre stykket! Og da kunne vi fremdeles bruke de stooore femørene om vi hadde en av dem. Og smågodt kjøpte vi ved å fortelle hvilken type vi ville ha og hvor mange av hver sort, så plukket kioskdama/-mannen det i spissposer Anonymous poster hash: ddb5e...837 Er dere 50 år?? Anonymous poster hash: d2914...f51 Nei, har tre år å gå på. Anonymous poster hash: 00c66...3cd Det forklarer saken! Anonymous poster hash: d2914...f51
sug lut Skrevet 6. mai 2015 #32 Skrevet 6. mai 2015 Susanne Aabel er jo bare barnerompa, hun er vel tidlig i tredveåra et sted.
Bumblebeee Skrevet 6. mai 2015 #33 Skrevet 6. mai 2015 Husker alt dette bortsett fra å henge etter biler. Og så må vi vel nevne "date" deodorant /parfyme.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #34 Skrevet 6. mai 2015 Herregud, dette er jo helt riktig jo! Bortsett fra det med å henge bakpå bussen. Jeg husker så godt en 10-eren og at jeg måtte si en og en ting som damen på bensinstasjonen plukket ned i posen til meg Og viskelærene så klart! Anonymous poster hash: c0ea7...8ff
Stridsmøy Skrevet 6. mai 2015 #35 Skrevet 6. mai 2015 Ah, minner! Moviebox'en var stor stas husker jeg :-D
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #36 Skrevet 6. mai 2015 Tenker du på den som var formet som et kremmerhus? Anonymous poster hash: cfa99...fdb Nei, tror den var firkantet den også, men helt andre farger og innhold enn stjerneposen. Den inneholdt mer sjokolade, tror det var div. småsjokolader, det var noen sjokolademus, en liten dropseske, noen peppermynte eller jordbærkarameller i... blant annet... om jeg ikke husker feil Anonymous poster hash: ddb5e...837 Tror jeg husker den. Eventyrpose? Husker det var veldig gode drops i den esken, harde i ulike farger og smaker, med et slags porøst lag ytterst. Anonymous poster hash: 70026...e8c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #37 Skrevet 6. mai 2015 Susanne Aabel er jo bare barnerompa, hun er vel tidlig i tredveåra et sted. ... og derfor kan hun ikke ha disse barndomsminnene? Anonymous poster hash: 70026...e8c
Papegøyeblomst Skrevet 6. mai 2015 #38 Skrevet 6. mai 2015 Ikke bare Ball- genser ,- men også Poco Loco,husker dere dem? Jane Helen glansvask, Millet-jakke. Peach Canei (sprudlevin, får helt brekninger) eller Cassandra (solbærvin). En halvflaske Koskenkorva (vodka) hvis storebroren til Åsmund gadd å dra på polet for oss. En tipakning med røyk kostet kr.13,70,- Jeg brukte barberskum til å få luggen til å stå rett opp! Var 14 år i 1986...På tv var det "Halvsju" med Ivar Dyrhaug og ei dame, Petter Nome hadde det hotte musikkprogrammet "Zikk-Zakk", og vi trodde at George Michael var hetero, og diskuterte om Boy George var dame eller mann ( jeg trodde han var dame, for han likna på kusina mi, hehe)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå