Gå til innhold

Hva syns dere om vesken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er vel ikke lei av veskene mine?  :sjokkert:

Skrevet

Det er en veske. Likner på noe jeg kjøpte da jeg var 12 på ferie på Rhodos.

Anonymous poster hash: dab46...742
Skrevet

Jaja, egentlig trenger jeg bare å vite hvor jeg får tak i den, for jeg syns den er nydelig  :hjerte:

Skrevet

For slapp i fisken og rund i kantene (høres nesten ut som meg).

Skrevet

Jeg har den første vesken i en annen farge, elsker den :D

Kjøpt på Høyer

Anonymous poster hash: fc258...8c4

Skrevet

En venninne av meg har denne i svart og den er kjempefin! Og praktisk ;)

Skrevet (endret)

Tja, hør med Marc by Marc Jacobs-butikken i Oslo? De har den kanskje? Ellers pleier Eger (Høyer) og Tatler å ha en del. Og en butikk inne på Sandvika, som Google sier at heter Mark + Brandy. Du kan jo starte med en ringerunde.

Endret av beef sister
Skrevet

Jeg har den første vesken i en annen farge, elsker den :D

Kjøpt på Høyer

Anonymous poster hash: fc258...8c4

Har den i annen farge jeg også, men nå trenger jeg en brun. Har sett på Høyer, de har den ikke i brunt. Den er absolutt elskbar ja :)

Skrevet

Vrimmel i Bergen selger Marc Jacobs

Anonymous poster hash: 6cb7b...f6e
Skrevet

De har ikke denne, men takk for tips :) Jeg er redd fargen er utgått siden den ikke er å få tak i noen steder. Men skal ta en ringerunde. 

Skrevet

De har ikke denne, men takk for tips :) Jeg er redd fargen er utgått siden den ikke er å få tak i noen steder. Men skal ta en ringerunde.

Virker som fargen er utgått, den vises kun i svart på nettsidene til Marc Jacobs.

Skrevet

Jeg har den, jeg er litt lei av den. Den er litt slerkete og tung. Fikk den i gave vet ikke hvor den er kjøpt, men ommdet er noen trøst så blir den litt slerkete fordi den er såpass rund og ikke står på bakken/gulvet, men faller sammen og bøir derfor fort slitt.

Skrevet

Jeg har den, jeg er litt lei av den. Den er litt slerkete og tung. Fikk den i gave vet ikke hvor den er kjøpt, men ommdet er noen trøst så blir den litt slerkete fordi den er såpass rund og ikke står på bakken/gulvet, men faller sammen og bøir derfor fort slitt.

Er det den største du har da? Det er minivarianten jeg ønsker meg. Har den i sort og syns den holder seg godt. Om du har den lille i brunt og den ser ok ut, så vil jeg gjerne kjøpe den av deg om du tenker på å selge?

Skrevet

Jeg liker veldig godt den første! En klassiker, den går aldri av moten og ser classy ut. Nr to, derimot, ikke like classy, spør du meg. Gå for Marc Jacobs! Kan dessverre ikke hjelpe deg på hvor, men kan man ikke bestille hos en forhandler? Som feks Høyer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...