Gå til innhold

Har spirt ca 1400 kcal idag, og forbrent ca 800..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg da "spise opp" de 800 kcal eller ei?

Prøver å gå ned noen kg og samtidig stramme opp.

Anonymous poster hash: 498e1...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det burde du. Du skal holde deg ca. 500 kcal under behovet for å miste minst mulig muskler men gå ned. Ville spist litt 👍🏻 Holder bedre dietten i lengden om du ikke sulter deg 😊

Skrevet

Når du spiser så lite og trener så mye, er innholdet i maten veldig viktig, for at du ikke skal trene vekk all muskelmasse. Har du ikke nok i kroppen, så forbrenner du både fett og muskler under trening. Fyll på litt mer mat ja. Protein og litt karbo :)

Anonymous poster hash: 633e7...b26
Skrevet

Klinte til med noen kalorier til, og endte nå på ca 1700. Jeg spiser sunn og næringsrik mat, og drikker omtrent aldri kalorier. Hender jeg spiser godis, som f.eks. is eller sjokolade, men det er sjeldent og i begrensede mengder. Sørger alltid for å spise bok før trening OG etter trening; da gjerne proteinrik.

Tror og håper at kostholdet mitt er veldig bra. Og treninga ... vel..er vel ikke dårligere enn snittet iallfall. ;-)

HI

Skrevet

Hæ, skjønte ikke jeg... Du har spist 1400 og forbrent 800? Da har du jo spist altfor mye

Skrevet

Hæ, skjønte ikke jeg... Du har spist 1400 og forbrent 800? Da har du jo spist altfor mye

Hehe... Huffda.

Anonymous poster hash: 53e6c...941

Skrevet

Man forbrenner mer enn 800 kalorier på en dag.

Anonymous poster hash: 86a2d...347

Skrevet

Hehehe... har Wlvsagt forbrent mer enn 800 kcal. Mente da ar jeg har forbrent 800 kcal på trening, i tillegg til det jeg forbrenner uansett. ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...