Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Da vi var på utviklingssamtale i går forklarte læreren at hun med vilje har plassert barnet mitt ved siden av en annen i klassen som ikke vil snakke i håp om at mitt barn skulle få det andre barnet til å åpne seg litt mer. Barnet mitt ble nemlig sett på som det desidert mest empatiske, inkluderende og vennlige i klassen fikk jeg vite, og forsøket virket faktisk. For første gang siden den nye jenta begynte på skolen, hadde hun hvisket noen ord til en annen. Sønnen min hadde faktisk klart å få henne så trygg at hun torde å hviske enkelte ting til ham Det som hører med til historien, og som gjør at jeg føler litt ekstra for å skryte av ham, er at han er ADHD, en diagnose mange dessverre umiddelbart forbinder med barn som er "slemme" og "mulige". Gutten min har hatt det tungt tidligere og blitt mobbet, men har nå funnet seg godt til rette i en fin klasse og har gått fra å være en litt "outsider" til en ressurs i klassen. *stolt mamma* Anonymous poster hash: d0d9e...5ed
Gjest Zaria Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Så koselig😃 du har all grunn til å være stolt💕
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Hadde vært veldig stolt!😃 Veldig gode egenskaper å ha! Anonymous poster hash: 5e705...c6a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Du har all grunn til å være stolt! Ble litt rørt av dette kjenner jeg, håper mine små utvikler en slik empati som gutten din Anonymous poster hash: ef86d...cea
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 ok. intresant gitt Anonymous poster hash: 2f3a1...e2b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 ok. intresant gitt Anonymous poster hash: 2f3a1...e2b Det mest interessante er at du finner frem ett innlegg fra i går kveld for å komme med den kommentaren😊 til hi; sånne øyeblikk er herlige♥️♥️
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 ok. intresant gitt Anonymous poster hash: 2f3a1...e2b Foretrekker du heller innlegg om rumpelukt og analsex? Anonymous poster hash: 5a5b0...04c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 ok. intresant gitt Anonymous poster hash: 2f3a1...e2b Synes det er mer interessant at du tør å kommentere dette og da ikke klarer å skrive det riktig en gang! Anonymous poster hash: ef7d5...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå