Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Finnes det noen større psycko på tv? Anonymous poster hash: 4befe...b3c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Elsker henne ❤️ Anonymous poster hash: 0ef8c...54a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 ...psycko? 😳 Anonymous poster hash: 70149...9ff
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 ...psycko? 😳 Anonymous poster hash: 70149...9ff [/quote Haha, er det psyco? Eller kanskje psycho? Anonymous poster hash: 4befe...b3c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg syntes så innmari synd på datteren hennes.. Anonymous poster hash: ea5dd...6c9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Hun er herlig galen😂😉. Men synst oppriktig synd i datteren hennes da... Anonymous poster hash: ceac8...415
3døtre1sønn Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 C R A Z Y! !!!!! Hun TROR jo virkelig helt oppriktig at alt dreier seg om henne..... Fasinerende!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Hun burde vært beskyttet mot seg selv! Makan til oppførsel. Stakkars unge som vokser opp med en slik mor som lærer henne å oppføre seg så nedlatende mot andre mennesker. Hun er jo ikke mentalt frisk? Anonymous poster hash: 19905...f67
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Jeg håper virkelig at alt bare er skuespill! Finnes det virkelig noen som er så gal? Anonymous poster hash: 60769...fbf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Hun er sprøyte gal, og barnevernet burde tatt datteren hennes for lengst! Anonymous poster hash: 2aff5...0a8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Hvem er det? Anonymous poster hash: 34968...02f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Galne galne damen! Hun burde jo vært innlagt et eller annet sted. Stakkars dattera hennes sier jeg bare. Anonymous poster hash: b716c...23f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Jeg syns synd i datteren men også mora. Mora ser alltid trist og forvirra ut. Jo bra at hun har pleiere som tar seg av mora, men mora ser ikke lykkelig ut. Anonymous poster hash: 0143c...6e8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Men hvem og hva er det dette dreier seg om? Anonymous poster hash: 45c86...d6c
Gjest Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Men hvem og hva er det dette dreier seg om? Anonymous poster hash: 45c86...d6c Hollywoodfruer på Tv3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå