Gå til innhold

Ang tidlig positiv test. Mistet du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja veldig veldig skuffa. Var så sikker på at den satt. 10 dpo i dag og negativ

Kjipt. Men dette er grunnen til at det lønner seg å vente i alle fall til ikm. Så slipper du å bli skuffa. Ta det fra en gammel traver, hehe. Etter x-antall skuffelsen på tidlig testing, la jeg ned forbud for meg selv mot tidlig testing. Hvis du blir lenge prøver slik som undertegnede, blir det der en enorm stressfaktor. Ved å vente slipper du analyseringen, usikkerheten og skuffelsen.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: d42be...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig veldig skuffa. Var så sikker på at den satt. 10 dpo i dag og negativ

Kjipt. Men dette er grunnen til at det lønner seg å vente i alle fall til ikm. Så slipper du å bli skuffa. Ta det fra en gammel traver, hehe. Etter x-antall skuffelsen på tidlig testing, la jeg ned forbud for meg selv mot tidlig testing. Hvis du blir lenge prøver slik som undertegnede, blir det der en enorm stressfaktor. Ved å vente slipper du analyseringen, usikkerheten og skuffelsen.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: d42be...156

Hehe. Ja tro meg. Ingen flere tester før ikm. Men synes likevel jeg føler noe skjer. Spesielt på kveld kan jeg kjenne noe press/stikk der nede. Men men... Sikkert bare hodet som spiller meg et puss...

Går vel ikke an at egget har streifet borti. Slik at d ble noe hcg økning for så å feste seg en annen plass....? Uff. Desperat vettu 😂😂

Skrevet

Tester alltid positivt 7-8 dpo. Mistet 3 ganger, heldigere denne gang er i uke 32.

Anonymous poster hash: b58e9...a90
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Personangrep og sitering av dette er fjernet.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...