Gå til innhold

Hjelp meg med legging.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har tre barn som jeg alltid har ammet i søvn. Det har seinere ført til at jeg alltid måtte ligge ved siden av de til de sovnet. Begge var 2 år for jeg vant kampen. Og nå er jeg på vei til å gå I samme felle med 3.mann. Han er bare 4 mnd, men skal ammes I søvn. Om kvelden våkner han flere ganger for å få pupp. Noen ganger for kos, og noen ganger for litt melk.

Så til nå har jeg latt han sove på sofaen med meg til jeg legger meg. Men slik kan det ikke forsette lengre.

 

Noen som har tips?

Vi samsover nå, men det er noe jeg vil slutte med.

Har begynt såvidt med litt grøt for å se om han han ikke er så voldsom etter.papp om kvelden.

 

Dette ble veldig rotete...

 

Anonymous poster hash: ad2ff...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på fire mnd jeg og, dette er og nr 3. Du må nestrn bare være "hard" legg han i senga når det er nattatid,byss han når han gråter og trøst,men legg han ned igjen når han roer seg. Det er tøft i begynnelsen,for det kan ta tid, men babyen trenger å få finne roen selv. Det er og smart å ikke ha grøt som det siste måltidet, heller avslutt med melK i starten.

 

Anonymous poster hash: c6182...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...