Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Fra kl 18.00 når ungene skal i seng. De klager på bråket for det rister i gulvet. Vi spesifiserte i annonsen at vi ønsket rolige mennesker som ikke spilte høy musikk, nettopp pga vi har små barn som legger seg tidlig og jeg jobber natt så hviler ofte en times tid på kvelden før jobb. Ikke sjans i havet til det nå. Har spurt flere ganger om han kan dempe musikken, men det nytter en liten stund så rister gulvet igjen. Vurderer nå å si han opp. Er totalt utslitt etter nattevakter og tre små barn. Så når kvelden kommer og jeg prøver å slappe av er det "dunk dunk dunk" 😖 Er det grunnlag nok til å si han opp? Anonymous poster hash: bf495...62f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Hva står i kontrakten? Anonymous poster hash: 9f686...870
Øyne som ser!! Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Det skal være rolig mellom 23 og 06.Husleieloven tar dessverre ikke hensyn til at du har barn eller at du skal sove på dagen/kvelden. Hvis du ikke takler det lar du være å leie ut.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Du kan nok ikke si han opp på det grunnlaget, men du kan jo si han opp av andre årsaker (oppussing, leie ut til din mor osv.) Det hadde jeg gjort. Anonymous poster hash: 1925b...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå