Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 nådde du målet ditt?? var det verdt pengene?? Anonymous poster hash: ec4d4...3c0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Hvis du klarer å slanke deg uten hjelp så trenger du ikke kurs. Jeg har aldri klart å slanke meg uten å gå på kurs, da gir jeg opp etter to dager så for min del er det virkelig verd pengene. Anonymous poster hash: e3978...95a
Lalina Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Verdt pengene. Konseptet et egentlig enkelt. Spis passe lite/mye (spørs hvordan man ser det), forbrenn mer enn du spiser. Men drahjelpen man får ved å måtte rapportere eller møte på kurskvelder er nyttig. For min del blir det en indre konkurranse om å klare så godt resultat som mulig. Det gjør jo at jeg følger "oppskriften" uten å lure til meg godteri eller andre kaloribomber:)
Violeta Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Absolutt verd det Jeg fikk ned 30 kg på 10 mnd, uten å være sulten et sekund
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg syntes det er verdt det. Jeg går maxi-kurs så det er alltid noen fra kurset før der noe jeg syntes er greit. Har gått ned 16kg på 8 måneder så langt. Kommer til å fortsette til jeg er kommet ned på en vekt jeg kan trives med innenfor normal bmi. Deretter 2 hold vekten kurs. Anonymous poster hash: 893f1...6a1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 sitter å ser på menyene på grete roede sidene nå, og holder det å følge en meny-plan ??? har lagt in vekt og høyde, så tar utgangspungt I hbor mange kcal jeg skal ha i meg Anonymous poster hash: ec4d4...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå