Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Er det noen her som har erfaring fra å få aap for depresjon og angst? Legen mener jeg har god grunn til å få det og har nå levert en søknad om det. Noen som vet sjansen for dette og hvor lenge kan man få dette? Noen som vet hva som skjer når man får denne diagnosen og har barn? Er ikke alenemor og er gift med barnefar. Trenger litt råd for å se litt lysere på fremtiden da jeg nok ikke kan jobbe på en god stund. trenger ikke dritt prat og kommentarer om hvor fæl jeg er for det vet jeg allerede. Anonymous poster hash: cb719...29c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Veldig vanskelig å få det pga angst og depresjon. En kusine fikk avslag pga dette Anonymous poster hash: d6dfc...110
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Samboeren min fikk det Så lenge du har fastlegen din med på laget så går dette så fint så Jeg selv fikk også, men nå har jeg en "alvorlig" diagnose.. Anonymous poster hash: f3ead...228
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Du vil sikkert få det innvilget ,hvis papirene er bra nok.AAP kan du gå på i evigheter.Broren min har fått forlenget år etter år.Selv tok det meg 13 år å få uføretrygd,.De vil gjøre alt for å få deg i arbeid.Håper du er optimistisk .Samarbeider. Og tenker at du vil klare å komme deg i arbeid. Anonymous poster hash: 21e72...a04
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Angst å depresjon er ikke uføregrunnlag.Du klarer å ha samboer å barn.Hvor deprimert er du? Det kommer også an på hvor alvorlig angst du har.!? Det er helt klart noe du kan bli bedre fra ved hjelp av behandling. Anonymous poster hash: 21e72...a04
Ikkedytt Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Man får ikke ha aap i mer enn fire år. Det kan forlenges, men da må det være sikkert at man kommer seg ut i jobb i løpet av ganske kort tid.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Man får ikke ha aap i mer enn fire år. Det kan forlenges, men da må det være sikkert at man kommer seg ut i jobb i løpet av ganske kort tid. Hehehehehe, dette tolkes nok ganske vidt. Kjenner selv ei med alvorlig ME. Husbunden på 9 året med AAP. I følge NAV blir hun snart frisk... Anonymous poster hash: b9768...42a
¤Hippie¤ Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Angst å depresjon er ikke uføregrunnlag.Du klarer å ha samboer å barn.Hvor deprimert er du? Det kommer også an på hvor alvorlig angst du har.!? Det er helt klart noe du kan bli bedre fra ved hjelp av behandling. Anonymous poster hash: 21e72...a04 Har du hatt dette før? Som mange sier, man klarer det man må. Sliter med det samme selv, bruker alt av energi til å være der for barna, men hva tror du skjer når de har lagt seg for kvelden? Da er man selv så utkjørt at eneste løsningen er å legge seg. Man kan få AAP ved å hå til godkjent behandling.
Ikkedytt Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Man får ikke ha aap i mer enn fire år. Det kan forlenges, men da må det være sikkert at man kommer seg ut i jobb i løpet av ganske kort tid.Hehehehehe, dette tolkes nok ganske vidt. Kjenner selv ei med alvorlig ME. Husbunden på 9 året med AAP. I følge NAV blir hun snart frisk... Anonymous poster hash: b9768...42a Ja, da ble det vel forlenget fordi hun har mulighet til å komme seg ut i jobb..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Man får ikke ha aap i mer enn fire år. Det kan forlenges, men da må det være sikkert at man kommer seg ut i jobb i løpet av ganske kort tid.Hehehehehe, dette tolkes nok ganske vidt. Kjenner selv ei med alvorlig ME. Husbunden på 9 året med AAP. I følge NAV blir hun snart frisk... Anonymous poster hash: b9768...42a Ja, da ble det vel forlenget fordi hun har mulighet til å komme seg ut i jobb.. Ja og av det vil det si det samme som at de færreste noen gang vil innfri navs krav for uføre etter 4 år på aap om man ikke snart er pensjonist Anonymous poster hash: b9768...42a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 En i familien min er invalidisert av angst.Tør ikke handle i butikken en gang.Vært på AAp i mange år.Blir forlenget år for år.Nav tenker vel han kan jobbe .Men jeg ser at han er invalidisert av angst. Veien til jobb er veldig lang.Jeg tror jobb i nær fremtid er umulig.Men Nav vet vel best. Anonymous poster hash: 21e72...a04
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Du er prisgitt to ting, hvor flink legen din er til å skrive legeattester og hvem som behandler søknaden hos nav. Det kan gå begge veier..... Nav kan kreve uttalelse fra spesialist, altså at en psykiater må være enig med fastlegen din i at du ikke kan være i jobb samtidig som du mottar hjelp med plagene dine. Mens du går på aap forlanger de at du er under behandling eller utredning, at dere har en oppfølgingsplan og følger den. Det er mange med dine diagnoser som mottar aap, men det er ikke sikkert du får gjennomslag på første forsøk. Anonymous poster hash: d442e...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå