Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Vil ha med en trille til gaten, hørt at dette er mulig. Hvordan fungerer dette? Må jeg ta baggasjelapp og feste på den? Hvor får jeg den tilbake? Ved gaten på ankomststed eller på baggasjebåndet? Den blir bitteliten når jeg slår den sammen, og den er lett. Får vel ikke ha den med på flyet...? Anonymous poster hash: 188a3...8f6
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Hvilken vogn har du? Du må ha bagasjelapp ja, det får du i innsjekkingen. Så får du den tilbake når dere lander. Jeg fikk den når jeg kom ned på bakken
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Mål/vekt på håndbagasje står på flyselskapets sider. Kan være litt forskjellig hvordan de enkelte gjør det... Kan variere fra selskap til selskap, men også fra flyplass til flyplass. Har gjort dette en gang. Da hadde vi vogna med til "tunnelen" etter gate'en, de tok den ut en sidedør der og rett inn i flyet. Da vi kom frem, ventet vi i den nye "tunnelen" og fikk levert opp vogna der. Men spør God tur! Anonymous poster hash: 7b2ce...c0d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Spør ved innsjekk, skulle jeg si!! (over her) Anonymous poster hash: 7b2ce...c0d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Fikk baggasjelapp i innsjekk og tok vogna med ut til flytrappa. Der tok personalet den og sørget for at den kom med i lasten. Anonymous poster hash: 78647...c11
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har både fått den ved utgangen av flyet og på bagasjebåndet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå