Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Noen som vet? Vi har knapt med penger for tiden og jeg ser ikke ut. Skal på jobbintervju og må hvertfall gjøre noe for å føle meg litt bedre. Derfor tenker jeg å kjøre en farge gjennom håret. Kanskje blir jeg litt freshere da og mer attraktiv å ansette. Men må kjøpe billigst mulig farge, for jeg har ikke råd til frisør. Takk for tips :-) Anonymous poster hash: c34b1...26c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Europris har tilbud denne uken Anonymous poster hash: 92f12...e18
Bustetroll Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Europris har tilbud denne uken Anonymous poster hash: 92f12...e18 skulle til å skrive det, men da kan jo jeg skrive at det er 40%
Villbringebringebær Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Har du råd til å fikse opp skaden om Det blir katastrofe? Enten gult om du går for blond eller orange. Eller grønt eller rødt om du går for brunt. Eller grått:(
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har nok ikke råd til det nei, derfor skal jeg ikke gjøre den helt store forandringen. Men noe må helt klart gjøres for å freshe meg opp uansett. Kan ikke bli så mye verre enn det det er allerede. Hi Anonymous poster hash: c34b1...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå