Gå til innhold

Problemer på jobben.


Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben min er hun som er tillitsvalgt min eks-svigerinne, de har ganske nylig gått fra hverandre.. Og nå er hun og min bror i full krangel om omsorgen for ungene sine. Nå er det sånn at jeg har en sak som egentlig tillitsvalgt burde ta tak i, men hun bare lar hele saken koke bort og gjør ingenting... Har levert saken skriftlig til henne, og hun sier at hun skal ta tak i det, men det er over en måned siden nå og ingenting skjer...

 

Så problemet mitt er, hva gjør jeg når jeg ikke lengre har tillit til tillitsvalgte?? Noen som vet?



Anonymous poster hash: ebca9...fab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare hun som er tillitsvalgt der?

 

Anonymous poster hash: e780a...40e

Skrevet

Er det andre tillitsvalgte som er over henne i systemet? Jeg ville gått til en annen.

 

Anonymous poster hash: cc1d5...aee

Skrevet

Er en liten arbeisplass, så er bare hun dessverre. HI



Anonymous poster hash: ebca9...fab
Skrevet

Da må du ringe fagforbundet ditt. Kan evnt ta det med verneombud først avhengig av hva det handler om.

Skrevet

 

Da må du ringe fagforbundet ditt. Kan evnt ta det med verneombud først avhengig av hva det handler om.[/quote

Men uansett burde du informere henne om dette først og gi henne mulighet til å ta tak i ting. Er ikke sikkert det handler om at det er deg det gjelder, kanskje hun bare er utslitt av alt som har skjedd /skjer rundt henne og ikke klarer å gjøre der hun burde akkurat nå.

Skrevet

Gå til sjefen da!

 

Anonymous poster hash: fe42f...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...