Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 På jobben min er hun som er tillitsvalgt min eks-svigerinne, de har ganske nylig gått fra hverandre.. Og nå er hun og min bror i full krangel om omsorgen for ungene sine. Nå er det sånn at jeg har en sak som egentlig tillitsvalgt burde ta tak i, men hun bare lar hele saken koke bort og gjør ingenting... Har levert saken skriftlig til henne, og hun sier at hun skal ta tak i det, men det er over en måned siden nå og ingenting skjer... Så problemet mitt er, hva gjør jeg når jeg ikke lengre har tillit til tillitsvalgte?? Noen som vet? Anonymous poster hash: ebca9...fab
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Er det bare hun som er tillitsvalgt der? Anonymous poster hash: e780a...40e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Er det andre tillitsvalgte som er over henne i systemet? Jeg ville gått til en annen. Anonymous poster hash: cc1d5...aee
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Er en liten arbeisplass, så er bare hun dessverre. HI Anonymous poster hash: ebca9...fab
LivetErEnLek Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Da må du ringe fagforbundet ditt. Kan evnt ta det med verneombud først avhengig av hva det handler om.
LivetErEnLek Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Da må du ringe fagforbundet ditt. Kan evnt ta det med verneombud først avhengig av hva det handler om.[/quote Men uansett burde du informere henne om dette først og gi henne mulighet til å ta tak i ting. Er ikke sikkert det handler om at det er deg det gjelder, kanskje hun bare er utslitt av alt som har skjedd /skjer rundt henne og ikke klarer å gjøre der hun burde akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Gå til sjefen da! Anonymous poster hash: fe42f...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå