Gå til innhold

Bra parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken parkdress er bra/best? Hva har du bra erfaring med og hvorfor?

5-åringens relativt nye dress er det slitt hull i der stoffet på bena nikker mot hverandre når han går... Det er en dress fra Helly Hansen, så det vil jeg ikke ha igjen...

Anonymous poster hash: 20107...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært fornøyd med Polarn o lyret sin, og stormberg sin (med bilde av rev på elns)

Anonymous poster hash: 4676b...099

Skrevet

Troll. Aldri opplevd slitasje de dressene.

Anonymous poster hash: 761b9...3c6

Skrevet

Ticket og Reima har jeg gode erfaringer med. Stormberg ble slitt og ødelagt fort.

Skrevet

Reima tec. Da trenger du ikke regntøy. Idag f.eks hadde de vært ute hele dagen i regnværet, og han var helt tørr og god og varm. Barnehagen skryter også veldig av Reimadressene.

Anonymous poster hash: 47e36...372

Skrevet

Reima er bra! :) Sjekk ut reimashop, mange gode tilbud med dresser til halv pris :)

Anonymous poster hash: 51e20...ece
Skrevet

Har seriøst aldri hatt en dress jeg har vært misfornøyd med til noen av mine to unger. 

Reflex, Troll, Stormberg, Skogstad, Reima, Ticket....same, same.

Spesielt vårdressene finner jeg ingen spesiell forskjell på (bare pris.) Når det gjelder vinterdresser har jeg valgt dundress fra Reima når de er under 2 år. Styr unna Troll-dressen med fast for til de under 3 år, for den er litt tung. 

Utenom prisen mener jeg det er et rent design-spørsmål. Mine har aldri klart å slite ut en dress. De ser like fine ut etter at unge nr 2 har brukt den. 

Men jeg vasker ikke dresser i tide og utide da, kanskje det er derfor? Vasker når vi må, ellers har jeg ofte bare skylt av i dusjen om det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...