Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hei. Har gått over på aap pga sykdom. Sykdommen gjør at det er lite sannsynlig at jeg kan tilbake i yrket jeg var i. Jeg var butikksjef. Var i møte med nav idag. De er utrolig nok veldig positive til mitt ønske om utdanning. Jeg har ingen ting fra før. Saksbehandler sa jeg måtte finne ut hva jeg ønsket . Ta studiekompetanse og så høyskolen, eller ta en yrkesvei. . Problemet er at jeg aner ikke hva jeg burde gjøre. . Eller hva jeg vil... eller,vet at jeg vil fortest mulig ut i jobb. Anonymous poster hash: f5372...77f
*Smiley* Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 (endret) yrkesutdanning, og generell studiekompetanse og så 3 år høyskole tar ca like lang tid. Jeg hadde valgt det siste. Flere muligheter med høyskoleutdanning. Det kommer jo helt an på hva du har lyst til å gjøre. Det er mange fine yrkesutdanninger også. Ta kontakt med voksenopplæringen i din kommune. De kan hjelpe deg med å finn ut av hva slags utdannelse som er best for deg. Lykke til:) Endret 5. mai 2015 av *Smiley*
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Takk for svar. Heller mot studiekompetanse og så høyskolen. Er ganske usikker på akkurat hva jeg vil.. så da kan jeg jo bruke litt tid til å tenke over den,mens jeg tar studiekompetanse Anonymous poster hash: f5372...77f
*Smiley* Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Takk for svar. Heller mot studiekompetanse og så høyskolen. Er ganske usikker på akkurat hva jeg vil.. så da kan jeg jo bruke litt tid til å tenke over den,mens jeg tar studiekompetanse Anonymous poster hash: f5372...77f Ja det får du. Det som er fint at du får tid til å tenke på hva du vil. Undersøk forskjellige utdannelser og jobber på nettet. Da jeg begynte å ta generell studiekompetanse, så var det flere som skulle utdanne seg i yrker jeg ikke har hørt så mye om. Så det lønner seg å sjekke litt rundt. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Da jeg tok generell studiekompetanse så ante jeg ikke hva jeg ville studere videre. Endte på ingeniørstudie og skal begynne på master til høsten Anonymous poster hash: 80c1f...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå