Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Er tredjegangs og aldri brukt gravidklær før. Er ikke 12 uker en gang men har ikke kunnet bruke jeansene mine på flere uker på grunn av press nederst på magen som har ført til kvalme. Prøvde igjen her en dag men da var buksen blitt alt for trang... Gått i tigths i flere uker nå og er så lei! Føler også at de presser for mye nederst på magen nå og gir ubehag. Har ikke råd til dyre gravidklær, så håper de fra h&m duger? Anonymous poster hash: be957...a0b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har vært strålende fornøyd med de. Bruker de nå i permisjonen også. Er gode å gå i. 😊 Så skal mine vanlige bukser overta igjen når jegkommer inn i en gulpefri hverdag. 😊 Anonymous poster hash: 320fd...199
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Jeg kjøpte ett par fra HM, det er riktignok en god stund siden, men de var ubrukelige for meg. De seg ned, så jeg gikk med buksene på hælene. Kjøpte meg ei skikkelig, litt dyr dongeribukse og ei svartbukse til 3-400 kr som jeg brukte gjennom svangerskapet. Veksla mellom disse og joggebukser/tightser hjemme. Hadde heller lagt noe ekstra i ei bra bukse, enn samme sum i 2-3 som ikke fungerer Anonymous poster hash: 73194...8ac
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Kjøpte 3 bukser der, og har litt blandede erfaringer. Den ene var super, satt kjempegodt og holdt seg på plass. De to andre utvidet seg veldig ved hver bruk og gled bare ned. Endte med at jeg bare brukte den ene, og vekslet mellom denne og tights og kjole. Husker ikke hva buksene her, men det var dongeristoff alle 3. Den gode var i skinny-modell. Anonymous poster hash: efc65...dac
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Håpløse vil jeg si. De varierer veldig i str, har et par skinnyjeans i str 34 og prøvde en løsere modell i str 38. Sistnevnte var alt for trang... fikk den ikke over rumpen. Strikkdelen blir for slappe når resten passer. Jeg er ikke stor, bruker fortsatt mine vanlige strechy skinnyjeans i str 34-36 nå i uke 32. Anonymous poster hash: e6c2e...3d7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har en bra mammabukse fra hm. Det er den som er i skinny model og ikke så mye stretch i stoffet. Så den er i olabuksestoff. De svarte jeg har kjøpt har det vært altfor mye stretch i, så str. har blitt altfor stor. Nå er jeg i uke 35, først nå passer den sorte jeg kjøpte i str. 36 i uke 12! Det er liksom 18 kilo siden! Men den siger litt fort, men går for noen timer. Anonymous poster hash: e44c5...6bf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Jeg hater buksene fra HM. Lårene mine er blitt for feite, og jeg kan ikke ha dem større, for de er allerede for store i livet! Og størrelsene er veldig ulike. Den ene buksa er i str 36, den andre i 38 og en i str 44 !! Alle er trange i lårene og store i livet. Den ene fra forrige svangerskap (2 år siden forrige fødsel) satt derimot som støpt (gikk den dessverre i hjel for litt siden og den var str 38, som jeg normalt bruker).Jeg er ingen stor gravid (jeg er altså normalvektig), heller ingen stor gravidmage, likevel synes jeg også at den magedelen strammer for godt (jeg synes det er veldig ubehagelig når noe som helst strammer over magen i dette svangerskapet).Jeg kjøper sånne stoffbukser fra Cubus: https://cubus.com/no/7031115_F951Kjempegode, og helt ok å tusle rundt i når en er gravid. Anonymous poster hash: fcd16...56d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Helt forferdelige!!!!!(denne gangen)Gikk gravid for 3 år siden og da kjøpte jeg bukser på H&M og har vært superfornøyd!Men nå, skal du være "slim fit", "super skinny" osv i beina..Hvem gravide er sååååååå smale i beina.JOg UTEN stretch!Jeg fikk knapt buksa på meg og hadde vondt i leggen etterpå.Helt utrolig at de ikke kan lage klær til gravide... Anonymous poster hash: 13580...9f2
MGS123 Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Kjøpte 2 bukser i skinnymodell i februar. Elsker de, de er myke og gode og passe stretch i. Måtte opp en str fra det jeg normalt sett bruker i ene og 2 str i den andre, for at de skulle passe i beina, uten at jeg bryr meg så hardt om det. Er nå straks i uke 38, buksene passer fortsatt, kjenner de er blitt litt strammere i beina, men fortsatt mine favoritter
Ariel83 Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Grusomme!! Jeg hater de. Skinny jeans bukser, som jeg har, sitter trangt på lår og legger og gliiiir ned fra mage og rumpa til de nesten er helt nede! Æsj, kan ikke vente med å bruke vanlige bukser igjen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Jeg likte godt de som ikke var joggebukser. Joggebuksene ble veldig vide, til tross for at jeg vokste i rasende fart, og sklei ned. De som ikke var joggebukser var veldig gode
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 For meg som er overvektig med mye rumpe og lår, og i tillegg stor gravidemage, så var hm buksene perfekte. Vet ikke hvordan de er til slanke damer. Anonymous poster hash: 14cf1...bf4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Syns de er kjempe gode. Har vel 5 stk eller noe. Syns størrelsene også er bra. Har kjøpt i 40 og 42, og bruker 40 når jeg ikke er gravid. Og så er de i tillegg rimelige, noe som helt klart er et pluss. Anonymous poster hash: b86ad...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå